مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

بسیجی دارای جنبش و جوشش و حرکتی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت :مخترع بسیج خداست و هر حرکتی که به سمت خدا وهدف خدا باشد.حرکت بسیجی است.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۷۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
حجت الاسلام احمد قادری، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که خداوند متعال درقرآن مجید ازآن به درخت تنومند و پرثمری یاد می‌کند که اصل آن ثابت است و فرع اش در آسمانهاست.

وی افزود: الحمدالله امسال خدا توفیق درک هفته بسیج را به ما عطا کرد. بسیج وبسیجی دارای جنبش و جوشش و حرکتی است که این حرکت و تداوم راه را از خود خداوندو فرمایشات ائمه اطهار و رسول اکرم می‌گیرد و مخترع بسیج خداست و هر حرکتی که به سمت خدا وهدف خدا باشد. حرکت بسیجی است.

حجت الاسلام قادری بیان کرد: درهفته بسیج فعالیت‌ها وبرنامه‌های مختلفی در بدنه سپاه وبسیج انجام می‌گیرد که دفترنمایندگی، ولی فقیه سپاه نیکشهر هم به نوبه خود فعالیت‌هایی انجام می‌دهد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر نشست‌های تربیت وتعالی حوزه ای، اعزام مربیان عقیدتی، نشست‌های سیاسی در سطح پایگاه و حوزه. اعزام هادیان سیاسی، ارسال نشریات سیاسی به جامعه هدف، برگزاری گردهمایی سیاسی برای پایوران، فضاسازی تبلیغی سطح شهرستان وناحیه، دیدار با ائمه جمعه وجماعات، غبارروبی مزار شهداو دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ایثارگران بسیجی وپیشکسوتان عرصه جهاد وشهادت را از مهمترین برنامه‌های حوزه نمایندگی در  نیکشهر در طول این هفته برشمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار