مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساوجبلاغ در گفتگو با «بسیج»؛

تعمق و تدبر در فهم هویت بسیج یکی از ضروری‌ترین وظایف نسل امروز است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت : بازتعريف هويت بسيج و بسيجي و تعمق و تدبر در فهم آن يکي از ضروري‌ترين نيازها و وظايف امروز نسل امروز بسيج در دهه چهارم انقلاب اسلامي است که بدون توجه به آن بسيج در معرض تهديد خطرات و آفات جدي قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۷۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام فلاح نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بازتعريف هويت بسيج و بسيجي و تعمق و تدبر در فهم آن يکي از ضروري‌ترين نيازها و وظايف امروز نسل امروز بسيج در دهه چهارم انقلاب اسلامي است که بدون توجه به آن بسيج در معرض تهديد خطرات و آفات جدي قرار خواهد گرفت.

تعمق و تدبر در فهم هویت بسیج یکی از ضروری‌ترین وظایف نسل امروز است

وی در ادامه افزود : لذا از لوازم و وظایف مهم بسیج و بسیجی برای تداوم این تفکر در جامعه اینست که همچون گذشته در تمام عرصه های مهم انقلاب حضور موثر داشته باشد .

حجت الاسلام فلاح نژاد تصریح کرد : نسبت به انقلاب و در قبال انقلاب احساس مسئولیت داشته باشد و از پرچم عزت و افتخار و اقتدار اسلام که به دست ملت ایران است حفظ و حراست نماید.

وی اظهار داشت : روحیه ی بسیج و بسیجی ضمن حفظ آن به کلیه آحاد جامعه تزریق شود چرا که با این روحیه است که میتوان از پس بسیاری از مشکلات برآمد و بر آنها غلبه نمود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساوجبلاغ در پایان خاطر نشان کرد : تقویت نیروی ایمان و امید به وعده ی الهی و توکل بر خداوند متعال و عمل به موقع در مواقعی که کشورو انقلاب و اسلام به آن نیاز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها