جوکار در مراسم تقدیر از بسیجیان حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:
فرمانده ناحیه مرکزی یزد در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مهدیه با تصریح عدم وابستگی بسیج به ثروت و جاه و مقام دنیوی، بصیرت و ایمان را از معیار‌های بسیج برشمرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۱۳۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج فرمانده ناحیه مرکزی یزد از فرمانده پایگاه‌ها، اعضای شوراو برخی از بسیجیان حوزه مقاومت مهدیه با اهدا هدیه‌ای تقدیر و تشکر نمود.
"جوکار" در این مراسم ضمن تشریح روز شمار و برنامه‌های هفته بسیج اذعان داشت:نیاز به بسیج هم در دوران تهدید‌های نظامی، اقتصادی و .. وعدم تهدید‌ها همیشگی است و خوشبختانه قشر‌های گوناگون مردم به این نیاز پاسخ دادند و قشر‌های مختلف بسیج اعم از محلات، دانش اموزی، دانشجویی، عشایر، کارگری و. همواره حضور فعال دارند.
وی در توصیف ویژگی‌های یک بسیجی با بیان اینکه امیرالمومنین (ع) مصداق کامل یک بسیجی فداکار بودند که تمام وجودشان وقف اسلام بود، اظهار داشت:حضرت علی (ع) در زمان حیات و بعد از رحلت پیامبر (ص) خود را برای انجام کار‌هایی که رضایت خدا و پیامبر را در بر داشت وقف نموده بود و تمام تلاش خود را برای نگه داشتن اسلام انجام داد.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد با تصریح عدم وابستگی بسیج به ثروت و جاه و مقام دنیوی، بصیرت و ایمان را از معیار‌های بسیج برشمرد و افزود: ایمانی که از دل و جان بسیجی می‌جوشد او را فعالیت و تلاش سوق داده و بصیرت نیز با تفهیم چگونگی حرکت، بستر را برای تشخیص معیار‌ها برای یک فرد بسیجی فراهم می‌اورد.
وی در ادامه سخنان خود، حرکت سازمان یافته، ایمان و عمل بر اساس تکلیف، پای کار و حاضر بودن در همه عرصه‌ها را از ویژگی‌های یک فرد بسیجی در کلام رهبری (مده الظله) برشمرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات