رئیس سازمان بسیج عشایری کشور:

‌آمریکا دیگر توان مقابله با ایران را ندارد

خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: اگر مردم همانند ۴۰ ساله گذشته در کنار جمهوری اسلامی ایران باشند ، آمریکا دیگر توان مقابله با ما را ندارد.
کد خبر: ۹۱۹۴۱۰۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج؛ به نقل از روابط عمومی ناحیه سیدالشهدا (ع) شهرستان ورامین

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: اگر مردم همانند ۴۰ ساله گذشته در کنار جمهوری اسلامی ایران باشند ، آمریکا دیگر توان مقابله با ما را ندارد.

‌سردار نصرت الله سیف در تجمع هزاران بسیجی شهرستان ورامین که با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران‌، فرماندار، دادستان‌، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد، گفت: قیام مردم ورامین در انقلاب برای همیشه ثبت شده‌ است و ایران اسلامی به داشتن مردم انقلابی و با بصیرت ورامین افتخار می کند.

وی ادامه داد: دشمنان می دانستند که انقلاب اسلامی ایران یک خطر بزرگ برای ابرقدرت های جهان محسوب می شود، ‌لذا ‌از همان روزهای اول انقلاب، دشمنان در حال تخریب و تضعیف جمهوری  اسلامی ایران برآمدند.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور خاطرنشان کرد: از روز اول انقلاب دشمنان کشتارهای سنگین از جمله قیام ۱۵ خرداد و شهدای ورامین و... را شروع کردند، اما این انقلاب الهی است و همه نقشه های دشمنان بر روی آب رفته است‌، این همه اتفاقات از معجزات انقلاب است.

سردار سیف افزود: توطئه های مختلف‌، شبیخوان فرهنگی، جنگ فرهنگی، تهدید نظامی‌، تحریم های اقتصادی و... همه این موارد برای این است که می دانند ایران در جهان حرف اول را می زنند و در مقابل دشمنان ایستادگی می کند.

وی یادآور شد: اگر مردم همانند ۴۰ ساله گذشته در کنار جمهوری اسلامی ایران باشند، آمریکا دیگر توان مقابله با ما را ندارد.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور اظهار کرد: همه مردم کشورهای آزادی خواه از جمهوری اسلامی ایران الگو می‌گیرند و آمریکا دیگر جرات حمله نظامی به ایران را ندارد.

وی گفت: بنده به عنوان یک کارشناس نظامی خطاب به ملت ایران می گویم ترس جنگ در این کشور دیگر معنا ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار