سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج طلاب استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عزت و آزادگی ایران اسلامی مرهون وجود تفکر و روحیه بسیجی بوده و راه پیشرفت نظام نیز برخورداری از چنین روحیه‌ای است.
کد خبر: ۹۱۹۴۰۶۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام سید محمد سیدسیاح در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان پارس آباد عنوان کرد: بسیج به حول قوه الهی ۴۰ سالگی دوران باعزت تشکیل خود را سپری می‌کند.

وی مهار فتنه سال ۸۸ را برگ زرین خدمات بسیج دانست و افزود: بسیج نقش مهمی در خصوص محرومیت زدایی، سازندگی و مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و حضور در جبهه های مقاومت داشته است.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در خصوص فلسفه تشکیل بسیج گفت: دفاع از اسلام، دفاع از انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمن از فلسفه تشکیل بسیج است.

سیدسیاح شرایط کنونی کشور را نیازمند تفکر بسیجی دانست و ادامه داد: امروزه به ۹۲ هزار شهید بسیجی که در عرصه دفاع مقدس جانشان را ایثار کردند در کنار ده‌ها هزار آزاده و ایثارگر و جانباز باید افتخار کرد.

وی افزود: در سال گذشته ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی توسط بسیج در کشور برنامه ریزی شد که در نوع خود بسیار ارزشمند است.

سیدسیاح در خصوص عملکرد و تلاشهای بسیج در خصوص خدمات پزشکی و بهداشتی عنوان کرد: ۸۰ بیمارستان صحرایی در سال گذشته در سراسر کشور توسط بسیج احداث شده و ۲۲ هزار و ۳۰۰ تیم بهداشتی مناطق محروم اعزام شدند.

وی راه پیشرفت کشور را تفکر احیای بسیجی معرفی کرد و عنوان کرد: زمانی که تفکر و روحیه بسیجی در کشور طنین انداز شد عزت و آزادگی کشور نیز آغاز گردید.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: اگر آمریکا در ده‌ها سال پیش با یک جمهوری اسلامی ایران مواجه بود امروزه با چندین جمهوری اسلامی مواجه است؛ حزب الله لبنان، انصار الله یمن، مبارزان فلسطین و نیروهای مقاومت سوریه که اینها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود می‌دانند.

سیدسیاح در پایان ایستادگی و مقاومت را تنها راهبرد راه نجات کشور و عزت ملی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار