سردار سلیمانی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم "مجید قربانخانی":

شهدای مدافع حرم راه فتح قدس شریف را باز کردند /نتیجه توزیع ثروت غلط ، بیکاری و حاشیه نشینی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با خانواده ی شهید مجید قربانخانی گفت: شهدای مدافع حرم با خون خود راه فتح قدس شریف را باز کردند.
کد خبر: ۹۱۹۴۰۰۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با خانواده‌ی شهید مجید قربانخانی از شهدای مدافع حرم با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: ان شاءلله خداوند بر درجات شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم بیفزاید چراکه شهدای مدافع حرم از جایگاه خاصی برخوردار هستند‌، امیدواریم خداوند متعال به ما نیز توفیق ادامه راه این بزرگواران را بدهد.

وی با اشاره به حضور خیل کثیر مجاهدین سپاه اسلام برای دفاع از کشورهای اسلامی تصریح کرد: امروز هزاران نفر آماده هستند تا در جبهه های حق علیه باطل برای ازادی بشریت پا در صحنه جهاد بگذارند و نباید از این نکته غفلت کرد که شهدای مدافع حرم با خون خود مسیر قدس را باز کردند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: فداکاری شهدا علاوه براینکه حافظ حرم های معصومین بود و جلوی خباثت  دشمنان را گرفت، مسیری را باز کرد تا سپاه اسلام، قدس شریف را ازاد کنند.


وی با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای اسلامی و دست خبیث مستکبران در اغتشاشات اخیر افزود: امروز حیات استکبار در اختلاف افکنی میان مسلمانان است.بر همین اساس امریکایی ها در عراق و لبنان اغتشاش برپا کردند و قصد داشتند در ایران نیز طی چند روز گذشته ناامنی ایجاد کنند.


سردار سلیمانی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و لزوم فعالیت شایسته تر مسئولین گفت: یکی از ویژگی های انقلاب، مسیر انتخابات و حضور آزادانه ی مردم است اما علی رغم همه مسائل و مشکلات، انقلاب به مسیر خود ادامه می دهد.


سردار سلیمانی عنوان کرد: متاسفانه از گذشته توزیع ثروت و ریل گذاری اقتصادی کشورمان درست نبود و حاصل آن بیکاری و حاشیه نشینی شد.


وی افزود: کشور ما از ثروت بالقوه ای برخوردار است و انشالله به برکت خون شهدا ما در مسیر اقتصادی هم موفق خواهیم شد.


سردار سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: ما ۱۵۰۰ سال حق انتخاب در این کشور نداشتیم و ۴۰ سال است که در این نظام انتخابات برگزار می شود که این موضوع از برکات انقلاب اسلامی است.




ارسال نظرات