خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) شبستر با اشاره به نقش فرهنگ بسیج در فراتر از مرزهای ایران اسلامی گفت: تفکر بسیجی زمینه‌ساز شکست توطئه‌های استکبار و گروه‌های تکفیری است.
کد خبر: ۹۱۹۳۹۹۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار مصطفی محمدی روز سه شنبه در همایش بسیجیان مراغه افزود: الهام گرفتن ملت های منطقه از فرهنگ بسیجی، موجب ایجاد گروه های مقاومت در قالب جبهه مقاومت اسلامی و نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان شده است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت اسلامی برخاسته از این فرهنگ متعالی با ایستادگی در برابر توطئه های نظام سلطه از جمله گروه های تروریستی و تکفیری مورد حمایت غرب و برخی دولت های منطقه، زمینه و بستر پیروزی بر این نقشه های شوم را فراهم ساخته اند.

سردار محمدی اضافه کرد: تفکر ناب بسیجی همواره توانسته است توطئه ها، تهدیدها و تحریم ها را شکست داده و موجب ایجاد زمینه برای موفقیت های مختلف در عرصه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر در کشور به بهانه افزایش قیمت بنزین توطئه ای از سوی نظام سلطه بود گفت: آگاهی و بصیرت ملت در کنار هدایت های رهبری و حضور بسیج و تفکر بسیجی این بحران و تهدید را درهم شکست.

سردار محمدی افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس نیز در صف و جبهه مقدم دفاع از کیان اسلامی و انقلابی در برابر دشمن بعثی که از حمایت های قدرت های شرقی و غربی برخوردار بود، قرار داشت.

وی ادامه داد: امروز نیز بسیج با تفکر ولایت و رهبری، همواره در خدمت رسانی به جامعه از جمله امدارسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی لحظه ای درنگ نکرده است.

سردار محمدی اضافه کرد: بسیجیان تلاشگر همچنین در دوران سازندگی و سال های اخیر در عرصه های علم و فناوری و خودکفایی همراه و یاور اصلی نظام و میهن اسلامی بوده است.

ارسال نظرات