خبرهای داغ:
نایب رئیس مجمع روحانیون کشور:

بسیج نیروی مخلص، باتقوا، کارآمد و شجاع در همه عرصه‌ها است

نایب رئیس مجمع روحانیون کشور بسیجیان را مایه عزت و افتخار کشور در جهان معرفی کرد و گفت: بسیج نیروی مخلص، باتقوا، کارآمد و شجاع در همه عرصه‌ها است.
کد خبر: ۹۱۹۳۹۸۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

بسیج نیروی مخلص، باتقوا، کارآمد و شجاع در همه عرصه‌ها استبه گزارش خبرگزاری بسیج در رزن، حجت الاسلام سیدجلال رضوی‌مهر در اجتماع  2هزار نفری بسیجیان شهرستان رزن که در مسجد جامع این شهر به مناسبت 5 آذر سالروز تاسیس بسیج برگزار شد، بسیجیان را مایه عزت و افتخار کشور در جهان معرفی کرد و اظهار داشت: بسیج نیروی مخلص، باتقوا، کارآمد و شجاع در همه عرصه‌ها است.

وی بیان کرد: خداوند نیز به بسیجیان می‌بالد و در واقع خداوند در آسمان فرشتگان را و در روی زمین بسیجیان را دارد.

نایب رئیس مجمع روحانیون کشور ابراز داشت: چشم امید رهبر معظم انقلاب  در عرصه‌های مختلف به همین بسیجیان است چراکه همین جهادگران بسیجی و سپاهیان هستند که زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) خواهند بود و در مقام و منزلت بسیجیان همین بس که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «خداوندا مرا با بسیجیانم محشور گردان».

وی در ادامه حرکت آشوب‌طلبان و اغتشاشگران در برخی از نقاط کشور را محکوم و همه را به بصیرت و گوش به فرمان رهبری بودن دعوت کرد و گفت: اگر مسئولین به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خوب گوش فرا داده و عمل بسیجی‌وار داشته باشند بسیاری از مشکلات حال حاضر برطرف شده و دشمنان خارجی و داخلی را ناامید خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار