خبرهای داغ:
افروزی گفت: به دشمنان ایران اسلامی اعلام میکنیم کوچک ترین تحرکی را در تمامیت عرضی و مرزهای کشور عزیزمان و منطقه زیر نظر داریم و با شدیدترین عکس‌العمل پاسخ آن را خواهیم داد.
کد خبر: ۹۱۹۳۹۴۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ مهرداد افروزی جانشین فرمانده تیپ82 سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جمع رزمندگان این تیپ در منطقه شمالغرب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه شمالغرب و عرض خدا قوت به رزمندگان گفت: جدیت در آموزش و تمرینات یگانی موجب میشود تا در برابر هرگونه تهدید و تعرض ضد انقلاب و اجانب بهترین عکس‌العمل را داشته باشیم.

 

وی در ادامه افزود در گذشته ضد انقلاب با حضور خود در منطقه عزت مردم زیر سوال برده بود و از ایشان باج میگرفت که بحمدالله رزمندگان اسلام با لبیک به ندای رهبر انقلاب و با حضور مقتدرانه خود ضمن سرکوب کردن ضدانقلاب امنیت را برای مردم به ارمغان آوردن و عزت را به ایشان برگرداندند.

 

وی در پایان ضمن آرزوی عاقبت به خیری برای همه رزمندگان گفت: به دشمنان ایران اسلامی اعلام میکنیم کوچک ترین تحرکی را در تمامیت عرضی و مرزهای کشور عزیزمان و منطقه زیر نظر داریم و با شدیدترین عکس‌العمل پاسخ آن را خواهیم داد.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها