خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در اجتماع بزرگ بسیجیان کلان شهر تبریز:

نظام می تواند دکترین امنیت خود را بر پایه بسیج استوار سازد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: بسیج سرمایه اجتماعی بزرگ و قابل اعتمادی است که نظام جمهوری اسلامی می تواند دکترین امنیت خود را بر پایه آن استوار سازد.
کد خبر: ۹۱۹۳۸۸۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در اجتماع بسیجیان تبریز، از بسیج به عنوان نیروهای بی نشان و گمنام یاد کرد که در عرصه های مختلف، نمادی واضح از عظمت ملت ایران بوده و مظهر نیروی کارآمد درونی کشور است.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند تا بسیج است این نظام الهی و مردمی شکست نمی خورد و تهدید نمی شود، همچنان که اگر بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، سرنوشت ایران اسلامی مبهم بود.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار داشت: بسیج در طول ۴۰ سال گذشته همواره با اخلاص کامل و ارتباط با خدای خود در تمام میادین سخت و نفس گیر و بحرانی به وظایف دین و ملی خود عاشقانه و مجاهدانه عمل کرده و با بصیرت کامل در برابر همه نوع تهدید و دسیسه ایستادگی کرده است.

وی ادامه داد: امروز نیز بسیج باید فراتر از اختلافات طبقاتی، شکاف های نسلی، رقابت های قومی و منازعات مذهبی و جدل های سیاسی، جناحی و حزبی همچنان در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب پیش رو باشد.

حجت الاسلام آل هاشم، گردهم آوردن آحاد مردم در دفاع از آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام را یکی از مزیت های بزرگ بسیج برشمرد و گفت: بسیج سرمایه اجتماعی بزرگ و قابل اعتماد برای نظام است که جمهوری اسلامی می تواند دکترین امنیتی خود را بر این اصل استوار کند.

امام جمعه تبریز از بسیجیان درخواست کرد تا در ماه های آینده نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه بیشتری نشان دهند و ادامه داد: در این ارتباط سپاه و بسیج باید از رسانه های نوین خود برای تبیین موضوع و گفتمان سازی بهره بگیرند.

حجت الاسلام با تاکید بر اینکه بدون انجام کارهای رسانه ای و هنری گفتمان سازی برای بیانیه گام دوم ممکن نیست، یادآوری کرد: باید توجه داشت گفتمان سازی کاری کوتاه مدت نیست و حداقل برنامه های میان مدت می طلبد که باید با برنامه ریزی دقیق در این حوزه گام برداشت.

وی اضافه کرد: در این راستا بسیج باید در دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی نقش مولد داشته باشد تا سایر نهادها از آن بهره مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها