یادداشت؛

بسیج هرجا پای اسلام و انقلاب در میان باشد وسط میدان است

بسیجیان نقش ضربه گیر جامعه و ناملایمتی هایش را هم ایفا می کنند و هر جا که پای اسلام و انقلاب در میان باشد وسط میدان هستند.
کد خبر: ۹۱۹۳۸۰۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  هفته  بسیج بهانه ای می شود برای واگویه کردن احوالات بسیجیان که هم از خودی می خورند و هم از نخودی. این ها که بخش مهمی از فعالیت های فرهنگی جامعه را در کوچکترین مکان ها با کمترین امکانات و حداقل بودجه بی هیچ چشم داشتی انجام می دهند، نقش ضربه گیر جامعه و ناملایمتی هایش را هم ایفا می کنند و هر جا که پای اسلام و انقلاب در میان باشد وسط میدان هستند.
اما عده ای که می گویند زمان جنگ و فداکاری هایش به پایان رسیده بی گمان سری به تشکیلات بسیجی نزده اند تا بدانند هنوز هم دانشجویی بعد از کلاس تا نیمه شب در پایگاه مشغول برنامه ریزی و تدارک برنامه ای است که مبادا جبهه  فرهنگی محله اش خالی بماند. هنوز هم مادرانی هستند بچه در بغل این جلسه و آن جلسه حوزه و پایگاه می روند تا بتوانند برای کوچه و خیابان خودشان مفید بوده و در مساجد نقش روشنگری را برعهده بگیرند.

شاید هم این عده از آتش به اختیار ها و از وجود زوج هایی که اساس و پایه زندگیشان کارهای بسیجی بوده و خوشیشان به خوشی کار فرهنگی که انجام می دهند گره خورده است، بی اطلاعند که تز تمام شدن دوران جنگ و آدم هایش را می دهند.

همین هفته  پیش بود که ساندیس خورها تا می توانستند در وانفسای اینترنتی با هرچه در توان داشتند برای حضور در گردهمایی مخالفت با اغتشاشگران اطلاع رسانی کرده و حضور داشتند تا مبادا جبهه ی امنیت شهرشان ذره ای لک بردارد. خدا را شاهد می گیرم که این افراد تنها و تنها رضای خدا در دل دارند و فکر حفاظت از اسلام و انقلاب در سر...
هرچند تاریخ بیشتر از هر چیزی گواه رشادت های بسیجی ها از همان دوران انقلاب و جنگ تا فتنه های چند سال اخیر بوده و است. اما با این اوصاف همیشه انگشت اتهام تسهیلات و سهمیه گرفتن و غیره به سویشان دراز است. غافل از اینکه بسیجی واقعی بودن عاشقی می خواهد که توان درک آن در هر کسی نیست.

فرزانه اسدزاده

ارسال نظرات
آخرین اخبار