دبیر شورای اقتصادی بسیج تجار اتاق بازرگانی ایران:
نیکزاد از حضور فعال بسیج در کنار تجار و انگیزه پیشرفت اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۳۷۷۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج ؛ فرهاد نیکزاد، دبیر شورای اقتصادی بسیج تجار اتاق بازرگانی ایران در همایش فعالان اقتصادی در تحقق گام دوم انقلاب و بهره مندی از ظرفیت های بسیج گفت: این همایش با همکاری اتاق بازرگانی ایران پس از دیدار فعالان اقتصادی با رهبری و بهره مندی از ظرفیت های بسیج برگزار شد.


وی افزود: در سال ۹۴ شورای بسیج تجار در اتاق بازرگانی تاسیس شد که مجموعه شورا طی دو ماه قبل رای گیری انجام داد و تیم جدید و هیئت رییسه جدید شورای بسیج تجار تشکیل شد.


دبیر شورای اقتصادی بسیج تجار اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: بسیج یک نهاد مردمی و متشکل از فعالان اقتصادی است که تنها فکر و انگیزه اش ترقی اقتصاد کشور در این اوضاع وخیم اقتصادی است.ما در کنار اتاق بازرگانی و تجار به کمک های آنها می شتابیم تا با کارگروه های تخصصی در روند پیشرفت امور تسریع می بخشیم.


نیکزاد عنوان کرد: ۱۹ کارگروه در این مجموعه فعالیت کرده که هفته ای یکبار جلسات متعددی برگزار و در صورت نیاز قانون گذاری می کنند.امروز شورای بسیج تجار آمادگی همکاری با تمام فعالان اقتصادی کشور را دارد تا دل شهدا و امام رهبرمان را شاد کنیم.

ارسال نظرات