خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

مساجد نسل های انقلاب را به هم پیوند می زنند

فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه مساجد شاکله اصلی جامعه ما و معنویت بخش قلوب است و نسل های انقلاب را به هم پیوند می زند، گفت: شهید همدانی و شهید حججی از نسل اول و دوم انقلاب، محصولی از مساجد بودند.
کد خبر: ۹۱۹۳۷۴۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی در جشنواره اسوه و برترین های مسجد محوری پایگاه های بسیج میانه همزمان با هفته بسیج، با تاکید بر اینکه هر زمان با مساجد بوده ایم از تمامی مشکلات و مصائب به راحتی عبور کرده ایم، یکی از مهمترین برنامه های دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب را دور کردن جوانان از مساجد عنوان کرد و افزود: مساجد عامل وحدت و اتحاد ما و دوری از آن تهدیدی بزرگ برای جامعه اسلامی ماست.

  وی بر لزوم برقراری پیوندی عمیق بین روحانیت، جوانان و بسیج و فشرده سازی صفوف نمازهای جماعت، اظهار داشت: برای عملیاتی شدن گام دوم انقلاب، یکی از راهگشاترین اقدام ها این است که همه ارکان بسیج در خدمت مساجد و روحانیت باشند.

   محمدی اضافه کرد: مطالعه گام اول انقلاب به خوبی ما را به این واقعیت رهنمون می سازد که روحانیت و مساجد عامل اصلی موفقیت ما در این گام بوده است و انسانهای متدینی همچون همدانی ها و حججی ها در این مساجد رشد کرد و نقش آفرین شده اند.

مساجد نسل های انقلاب را به هم پیوند می زند

   جشنواره اسوه و برترین های مسجد محوری به همت بسیج مساجد و محلات و با حضور ده ها نفر از بسسیجیان در مسجد سیدالشهداء میانه برگزار و در آن از روحانیون، فرماندهان پایگاه و شورای برتر مساجد، تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها