جهادگر نمونه استان البرز با اشاره به اینکه ماهیت گروه جهادی "سپه سازان جهاد" خدمت به روستانشینان، حاشیه نشین ها، محرومین و ضعفا است، تصریح کرد: تفکر بسیجی همیاری و همدلیِ جهادگران در خدمت به مناطق محروم را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۹۳۷۳۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرشید حیدری جهادگر نمونه استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : گروه جهادی "سپه سازان جهاد" فعالیت های عمرانی، بهداشتی و سلامت را در غالب روستاهای محروم کشور انجام می دهد.

اولویت فعالیت جهادگران مناطق محروم و حاشیه نشین خودسازی است

وی افزود: اگرچه حوزه تخصصی فعالیت گروه جهادی ما "عمرانی" است اما طی سه سال اخیر طرح هایی را در زمینه اشتغال اجرا کرده است.

جهادگر نمونه استان البرز راه اندازی کارگاه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی برای ۱۲ خانم سرپرست خانوار و بدسرپرست در آق تپه و حاشیه زندان قزل حصار را از جمله اقدامات این گروه در راستای اشتغال زایی برشمرد.

حیدری با اشاره به اینکه ماهیت گروه جهادی "سپه سازان جهاد" خدمت به روستانشینان، حاشیه نشین ها، محرومین و ضعفا است، تصریح کرد: اولویت فعالیت جهادگران در روستا خودسازی است زیرا این مهم موجب خدمات مثمرثمر در روستاها و مناطق محروم خواهد شد. 

مسئول گروه جهادی "سپه سازان جهاد" در خاتمه خاطر نشان داشت: تفکر بسیجی همیاری و همدلیِ جهادگران در خدمت به مناطق محروم را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات