دانش آموزان نخبه بسیجی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در گفتگو با «بسیج» مطرح کردند؛
دانش آموزان نخبه بسیجی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با بیان اینکه بسیج نقش بسزایی در پیشرفت نوجوانان دارد ، اظهار داشتند:هر شخصی که شیعه اهل بیت (ع) و یک بسیجی انقلابی است مشتاقانه حاضر است مدال افتخار خود را به رهبرش تقدیم کند.
کد خبر: ۹۱۹۳۷۳۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مهر ماه سال 98 بود که دو دانش آموز نخبه بسیجی ناحیه امام حسین (ع) کرج در جشنواره اختراعات "ژنو"سوئیس موفق به کسب رتبه دوم و مدال نقره در بخش ایده پردازی این مسابقات جهانی شدند.

فاطمه حسین خانی و دوستش زهرا رمل محمره که از دانش آموز مدرسه فرزانگان 2 کرج هستند دیدار خصوصی با رهبر معظم انقلاب را بزرگترین آرزویشان دانسته و به خبرنگار بسیج می گویند، هر شخصی که شیعه اهل بیت (ع) و یک بسیجی انقلابی است مشتاقانه حاضر است مدال افتخار خود را به رهبرش تقدیم کند.

بسیج نقش بسزایی در پیشرفت نوجوانان دارد/جلب رضایت مقام معظم رهبری مهمترین هدف گروه است

مادر زهرا نقش خانواده را در تربیت فرزندان ویژه و موثر قلمداد کرده و معتقد است علاوه بر دغدغه ای که خانواده ها برای ارتقا معنوی و رشد اجتماعی خانواده هایشان دارند، بسیج نقش بسزایی در پیشرفت نوجوانان دارد. وی همچنین حضور فعالانه در بسیج و استفاده از ظرفیت های آن برای ارتقا شخصیت اجتماعی، علمی و ... را به جوانان توصیه کرد.

و اما فاطمه حسین خانی مهمترین هدف گروه دو نفره شان را جلب رضایت رهبری عنوان کرده و می گوید، رهبر معظم انقلاب فرمودند جهانیان باید تا 50 سال آینده زبان فارسی را بیاموزند تا به علم روز دسترسی پیدا کنند.

وی شهدایی همچون چمران را الگوی خود دانسته و ادامه می دهد، این شخصیت برجسته علمی با داشتن دکتری فیزیک پلاسما به همه اثبات کرد که علی رغم صحبت غلط عده ای که می گفتند بی سوادان به جنگ می روند، می توان با تحصیلات عالیه هم طرفدار انقلاب بود و به جنگ با دشمن رفت.

بسیج نقش بسزایی در پیشرفت نوجوانان دارد/جلب رضایت مقام معظم رهبری مهمترین هدف گروه است

نام این دو نوجوان در کتاب جشنواره مذکور چاپ شد و آنها برخلاف غرفه های دیگر نمایشگاه ژنو که صدای موسیقی را پخش می کردند با طنین انداز کردن صدای مداحی و نوای قران کریم فضای معنوی خاصی را برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه ایجاد کرده بودند.

شایان ذکر است دو بانوی محجبه بسیجی البرز ماشینی را طراحی کرده بودند که رنگدانه های شیمیایی را از پساب های کارخانجات نساجی حذف می کند تا منجر به بروز سرطان در انسانها نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها