وی با تأکید بر اینکه نقش اول گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب رسانه و اصحاب رسانه به عهده دارند، عنوان کرد: رسالتی بس سنگین بر دوش ما است و چنانچه در این راستا خدایی ناکرده در قبال وظایفمان کوتاهی کنیم، خسارتی جبران ناپذیر را باید متحمل شویم.
کد خبر: ۹۱۹۳۵۵۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین علی عربپور نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در  اولین همایش رسالت رسانه در گام دوم انقلاب ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای رسانه گفت: شهدای رسانه و مطبوعات پرچم اطلاع رسانی، خبر و تبلیغ را بر دوش کشیده اند و این رسالت را با دم شهادت به سرانجام رساندند.

وی با تأکید بر اینکه امروز همگان رسالت بر دوش داریم که رسالت شهداء بیش از همه چیز است، تصریح کرد:ما باید پیام رسان آنان در جامعه باشیم و صداقت را در جامعه از طرف شهداء به جامعه تزریق کنیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری سندی زرین برای ادبیات معرفتی انقلاب اسلامی بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب سراسر تدبیر و حکمت با نگاه واقع بینانه برای حال و آینده انقلاب قابل تحسین است، اظهار کرد: بعد از وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل، با صدور بیانیه و منشور جبهه گام دوم انقلاب افقی به سوی آینده انقلاب باز شد.

حجت الاسلام و المسلمین عربپور افزود: همگان وظیفه داریم در جهت اجرایی و عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب نقش خودمان را ایفاء کنیم و در این راستا اصحاب رسانه در کنار اقشار مختلف مردم در راستای فرهنگ سازی و تبیین این موضوع نقش دارند.

وی با تأکید بر اینکه نقش اول گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب رسانه و اصحاب رسانه به عهده دارند، عنوان کرد: رسالتی بس سنگین بر دوش ما است و چنانچه در این راستا خدایی ناکرده در قبال وظایفمان کوتاهی کنیم، خسارتی جبران ناپذیر را باید متحمل شویم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در زمینه گام دوم انقلاب باید سیستم بازخوانی نسبت به گام اول انقلاب در مسیر رسانه و مطبوعات داشته باشیم و همان گونه که مقام معظم رهبری تبیین کردند با توجه به نقاط قوت و ضعف چله اول انقلاب، چله دوم را رقم بزنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب در سطح سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد، اظهار کرد: رسانه باید در سه سطح جهادی و انقلابی باید تلاش کند.

وی با بیان اینکه امروزه جوانان ما اطلاعاتشان در زمینه انقلاب ضعیف است، ابراز کرد: رسالت اصحاب رسانه در این راستا بیشتر است تا پیام اصلی انقلاب را به نسل جوان در چله دوم انقلاب برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین عربپور تصریح کرد: دشمنان تا مادامی که پرچم انقلاب بالا است کوتاه نمی‌آیند و کار خود را انجام خواهند داد؛ چرا که آنان از انقلاب اسلامی ضربه خورده اند و ما نسبت به شناخت دشمن نقش و رسالت بزرگی داریم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: تقویت فرهنگ مقاومت در سایه افزایش عزت نفس و شبه زدایی از ناکارآمدی مدیریت انقلابی از جمله وظایف اصخاب رسانه در تبیین گام دوم انقلاب است.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: به تمامی خواهران و برادران توصیه می‌کنم به منظور تحقیق و توجیه هر چه بیشتر بیانیه گام دوم انقلاب، این بیانیه را در پایان وقت هر روز با نظر پژوهشی مطالعه کنند
ارسال نظرات