سید ساجد یعقوبی
معاون فرهنگی هنری سپاه استان اردبیل مطرح کرد:
سرهنگ عباس زاده گفت: امروز رسانه‌ها وظیفه‌ای سنگین در ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ اسلامی - ایرانی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۱۹۳۴۲۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ عباس زاده معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس (ع) با حضور در دفاتر خبرگزاری‌های اردبیل با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت بسیار مهم است، افزود: امروز رسانه‌ها وظیفه‌ای سنگین در ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ اسلامی - ایرانی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان بر عهده دارند.

وی در این دیدار با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته مقدس بسیج امسال با شعار؛ بسیج، ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت با برنامه‌های مختلف از ۳۰ آبان آغاز شده و در روز ۵ آذر اجتماع بزرگ بسیجیان استان برگزار می‌شود.

عباس زاده به نقش ارزنده بسیج در ۴۰ سال گذشته تاکید کرد و گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف سازندگی، درمانی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و ... خدمات بسیار ارزنده‌ای برای کشور و مردم بزرگ ایران اسلامی انجام داده و تفکر بسیج و بسیجی امروز در جهان طنین‌انداز شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس (ع) استان تصریح کرد: اقتدار بسیج از زمان انقلاب اسلامی تا به امروز حتی حیرت دشمن را به دنبال داشته و این نیروی مردمی در عرصه رزم در مقابل سه برابر نیروی خود ایستادگی کرده و در ادامه در جنگ نیمه سخت نیز از ارکان نظام محافظت کرده است.

عباس‌زاده با بیان اینکه ویژگی دیگر بسیج، انعطاف‌پذیری آن است اظهار کرد: این انعطاف‌پذیری بود که در زمان نیاز بسیج در عرصه جنگ نرم نیز پیشگام شد و توانست در مقابل تحریم و تهاجمات فرهنگی ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های هفته بسیج اهمیت و جایگاه بسیج به ویژه برای نسل جوان تبیین می‌شود، گفت: از جمله برگزاری ۲۵ مورد یادواره شهدا، بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی و نشست‌های روشنگری پیش‌بینی شده است.
ارسال نظرات