مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان:

بسیجی در هر سنگر و صحنه‌ای مطیع فرمان‌ رهبری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)گفت:بسیجی در هر سنگر و در هر صحنه‌ای از انقلاب باشد، مطیع فرمان‌ مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۹۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام حسن بیگدلی در جشنواره اسوه شهرستان خدابنده که به مناسبت تجلیل از برترین پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه خدابنده در این شهرستان برگزار شد،اظهارداشت: بسیج با نقش های مختلفی که در نظام اسلامی بر عهده دارد، الگوی موفق یک تشکل مردمی در جهان است.

 

وی بابیان اینکه بسیج امروزه درمیدان عمل مقتدرانه پشت نظام ایستاده واجازه نخواهد داد استکبار جهانی نگاه چپ به نظام وآرمانهای نظام داشته باشند،خاطرنشان کرد: به برکت فرهنگ و تفکر بسیج هیچ دشمنی توان رویارویی با نظام اسلامی ندارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)با اشاره به اینکه اگر رهنمودهای رهبری نبود انقلاب دوام نمی‌آورد، گفت: امروزه همگی بر این باورند که ایران امن‌ترین کشور جهان است.

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان سخنان خود با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان تصریح کرد: اسلام هرچه دارد و همه ارزش‌های موجود از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

 

 

ارسال نظرات