خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
علی اسدزاده، در یادداشتی اعتراضات مردم در پی بالابردن نرخ بنزین پرداخت.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۹۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، علی اسدزاده، مدیرمسئول و صاحب امتیاز هفته نامه شهرسبز، یادداشتی با عنوان اعتراض به تصمیم نابه‌هنگام بالا بردن نرخ بنزین!! یا جنگ با ملت!! منتشر کرد. متن این یادداشت به شرح زیر است:

اگر اعتراض به تصمیم نابه‌هنگام، غافلگیرانه و نامناسب نرخ بنزین، در این برهه‌ی حساس و نزدیک به انتخابات باشد،  به نظر می‌رسد که اکثریت قریب به اتفاق این مردم شریف هم معترض بوده و هستند، زیرا که اولاً برهمه واضح و روشن است  که دشمنان زخم‌خورده و رانده شده از کشورو قدرت‌هایی که نفوذ خاورمیانه‌ای انقلاب اسلامی و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی و ایران مستقل را برنمی‌تابند با سرمایه‌گذاری عظیم و بسیج همه‌ی منافقین تروریست ،فراریان وطن‌فروش و سلطنت‌طلبان خبیثی که سرمایه‌های عظیمی از این مملکت را به تاراج برده‌اند و در خارج برای عیاشی‌ها و خوشگذرانی‌هایشان سرمایه‌گذاری کرده‌اند و عده‌ای از اراذل و اوباش و اشرار داخلی راکه با وعده و وعیدها و فرستادن پول فریفته و در استخدام اهداف شوم  خود به کار گرفته‌اند، مترصد فرصتی بودند تا به بهانه‌‌ای به جنگ این ملت شریف بیایند و با انجام رویه‌ای داعشی به زعم خودشان اغتشاش و آشوب لبنان و عراق را به ایران بکشانند و به تخریب و غارت اموال عمومی و خصوصی مردم پرداخته و با به آتش کشیدن اماکن دولتی و خصوصی و سرمایه‌های ملت، از مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی انتقام بگیرند.

دوم اینکه اگر چنین تصمیمی ضرورت داشت، این ضرورت آنی نبوده و دولت می‌توانسته در طی شش سال فرصت گذشته، به تدریج اقدام به بالا بردن نرخ بنزین نماید و نه یکباره با شوک اعلام نرخ سه برابر، آرامش جامعه را به هم بزند. در عین حال، چون این تصمیم به نظر سران قوا رسیده به فرموده امام امت (مدظله‌العالی) باید خوش‌بینانه به آن نگاه کرد و صبر و مقاومت پیشه نمود، ان‌شاءا... که بخیر بگذرد. ولی سران مخلص تصمیم‌ساز به اینگونه تصمیمات که با نحوه نادرست ونابهنگام اجرا، خسارت‌های سنگینی را به دنبال دارد، به القائات شیطانی نفوذی های دشمن در کنار دستشان شک کنند.

و اما چرا جنگ با مردم!!!

همه شنیدیم که مسئولان گفتند و نوشتند و پذیرفتند که اعتراض حق مردم یا وظیفه‌ی آنان است و همه شاهد بودیم که فرصت داده شد تا معترضین، اعتراض مسالمت‌آمیز داشته باشند؛ ولی با تأسف همه دیدیم که چگونه اعتراض و مطالبات مردم از مسیر درست و مسالمت‌آمیز منحرف و مصادره شد و اشرار و اوباش سازماندهی‌شده و تحت فرمان منافقین تروریست ومزدوروبی آبرو و سلطنت‌طلب‌های مفلوک و فراری و خارج‌نشینان عیاش و وطن‌فروش و با حمایت‌ها و پول ها و دلارها و وعده و عیدهای قدرت‌های استکباری و دشمنان قسم‌خورده، چگونه بر موج اعتراضات و مطالبات مردم سوار شدند و آتش کینه و نفاقشان برجان و مال مردم و اموال عمومی و خصوصی و حتی مقدسات مردم مثل مساجد و کتابخانه ها و قرآن‌های آن برافروختند و بر صغیر و کبیر رحم ننمودند و تا توانستند اموال و سرمایه‌های مردم را به غارت بردند و به آتش کشیدند و خسارت سنگینی به ممکلت و ملت رساندند و همین مردم شریف و معترض به اجرای چنین تصمیم  نابه‌هنگام را در وسط خیابا ن‌ها و کوچه‌ها معطل و سرگردان نگه‌داشتند؛وباسلاح های سرد وگرم و تهدیدو ارعاب وبا شعله ورکردن آتش تخریب وویرانی چنان فضای ترس ووحشتی ایجاد کردند که چه بسیار  کودکان و دانش‌آموزان معصومی که وحشت‌زده در انتظار اولیاءشان، و چه پدران و مادرانی که سرگردان و گریان به دنبال بچه‌هایشان، چه بیمارانی که به بیمارستان و دکتر نرسیدند و چه زنان بارداری که از وحشت بچه بی‌گناهشان سقط شد. آیا این هجوم ناجوانمردانه و وحشیانه و عملکرد چنایتکارانه نسبت به مردم، جز جنگ با ملت و مردم خود بود؟ و کسانی جز اشرار و مزدوران قسی القلب و خود فروش دست به چنین جنایاتی نسبت به مردم خود می‌زنند؟

و در آخر، آن وطن‌فروشان و مزدورانی که در خارج نشسته‌اند و زیر سایه‌ی دشمنان وسردرآخور استکباردارند و به نظر خودشان مشکلی ندارندو براین باورند که از هرطرف که ضرر کند ویا کشته شود به نفعشان است وبه قول معروف آنور گود نشسته اند ( می گویند لنگش کن) اما در ایران عزیز ما،مردم غیور وانقلابی و وطن دوست ما براین باورند که هر کسی ضرر و زیان ببیند، ضرر و زیان برای همه است.

بنابراین بیاییم عاقلانه فکر کنیم، ابزار دست خارج‌نشینان بی‌وطن نشویم. خانه و زندگی خود و اجتماعمان را با دست خود ویران ننماییم، یعنی آب به آسیاب دشمنان نریزیم و همه بدانیم که با آسیب رساندن به اموال عمومی تنها گریبان‌گیر خود مردم خواهد بود. مسئولان محترم هم بیشتر و بیشتر حال و احوال مردم عزیز خود را بفهمند و  با تدبیر عمل نمایند. به اعتراضات توجه عاجل و عمل نمایند و سازوکار اعتراضات و انتقادات مسالمت‌آمیز را فراهم و مشخص نمایند، مکان، فرم، شرایط و آزادی لازم برای بیان اعتراضات را مشخص و معین نمایند، تا بهانه‌ای برای بدخواهان و اشرار نباشد.

به امید تحکیم و تعمیق اتحاد و انسجام و برادری و سازندگی و آبادی و عمران

ارسال نظرات
پر بیننده ها