خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی:
فرمانده سپاه جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی با بیان اینکه تفکر بسیج، فرمول عبور انقلاب از همه بحران‌ها است، گفت: ایمان و بصیرت دو سلاح اصلی برای مبارزه با دشمن است و بسیجیان همواره با ایمان به خدا بر بصیرت تکیه می کنند.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۷۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ ابوالقاسم چمن عصر روز یکشنبه (سوم آذر) در جشنواره «انتخاب مسجد و پایگاه اسوه» شهرستان مانه و سملقان اظهارداشت: بسیج از معجزه‌های امام راحل است، زمانی که در سال 58 تفکر ایجاد نیرویی آسمانی در ذهن امام خطور کرد، هیچ کس باور نمی‌کرد که این شجره طیبه در اعماق وجود انسان‌های مؤمن ریشه بگستراند.

فرمانده سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی افزود: در اندیشه‌های امام، تشکیل نیرویی که بتواند در مقابل قدرت‌های عالم بایستد و از امت اسلام دفاع کند، بسیار ارزشمند بود و بعدها حوادث انقلاب به ما نشان داد بسیج فرمول عبور اسلام و انقلاب از همه بحران‌ها شد.

وی تصریح کرد: وقتی همه قدرتمندان عالم تصمیم گرفتند که انقلاب را با شکست روبه‌رو کنند، امام با کمک بسیج توانستند این نظریه شوم دشمن را باطل کنند و بسیج باطل‌السحر همه فتنه‌های دشمن بود و همه آن سیاست‌های خطرناک را شکست داد.

سرهنگ چمن بیان کرد: در عرصه جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی، مردم بسیجی و با بصیرت نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته پیروز میدان هستند.

امام جمعه شهر آشخانه هم در این مراسم گفت: نشانه محکم و استوار، دوستی قابل استفاده و رحمت مورد انتظار، سخنانی که به راه راست هدایت کند و ترک گناه از جمله کارهایی است که اگر انسان به مسجد رفت و آمد داشته باشد، آن را به دست می آورد.

حجت الاسلام احمدزاده با بیان اینکه تشکل دینی نمی‌تواند بدون ولایت محوری راه خود را ادامه دهد، اظهارداشت: مسجدی موفق است که برنامه‌ریز محور باشد نه اینکه تشکل محور باشد.

امام جمعه شهر آشخانه افزود: مسجد، بهترین مکان برای رسیدن به اهداف بلند است هر مسجدی باید به فکر رشد اعضای خود باشد و مسجد باید محور وحدت باشد و تشکل دینی باید ارتباط و استمرار خود را با عالمان دینی قطع نکند.

وی عنوان کرد: منطق مسجد باید منطق امام راحل باشد که دین و سیاست از هم جدا نیست و هرجا نظام به وجود و حضور ما نیاز پیدا کند باید حاضر باشیم و این است که خروجی مسجد ما سربازان رکاب امام زمان (عج) می شود.

در پایان این برنامه، مسجد و  پایگاه  امام علی (ع) شهر آشخانه و مسجد و پایگاه شهید چمران شهر آوا به عنوان مساجد و پایگاه های نمونه معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها