همایش مشترک اعضای شورای تامین شهرستان مهران با گشت‌های رضویون مهران در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۴۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندار مهران شامگاه یکشنبه در این همایش با تقدیر از خدمت‌رسانی مناسب مردم به زائران اربعین گفت: مهران یک هویت برای کشور است، مردم سلحشور و مرزدار مهران همیشه یار و یاور انقلاب و نظام در صحنه‌های مختلف بوده‌اند.

اسد قاسمی تاکید کرد: مردم مهران علاوه بر افتخار خادمی زائران اربعین در تمام صحنه‌ها از جمله حضور حداکثری در انتخابات و ایستادگی و استقامت در مقابل تهاجم دشمنان طی جنگ تحمیلی از انقلاب حمایت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مهران نیز در این همایش گفت: بسیجیان در قالب گشت‌های محله محور در کنار نیروهای انتظامی نقش اساسی در ارتقای ضریب امنیت ایران اسلامی ایفا می‌کنند.

سرهنگ فرهاد امینی افزود: تجربه ثابت کرده است در شرایط مختلف و بحران‌های گوناگون همچون مخاطرات طبیعی مانند سیل، زلزله و ... و در هنگام بروز جنگ ساختار منظم و قوی بسیج کمک شایانی به حل مشکلات می‌کند.

بازپرس دادگستری شهرستان مهران نیز گفت: بسیجیان در طرح گشت‌های رضوی در حد ضرورت و نیاز به نیروی انتظامی کمک می‌کنند.

امیدی با اشاره به اینکه ضابطین بسیجی که ضابطین خاص محسوب می‌شوند، می‌توانند به جرم مشهود ورود کنند، اظهار کرد: نیروی انتظامی که آموزش‌های تخصصی را فرا گرفته و به نوعی ضابطان عام هستند و مقامات و ماموران که به موجب قوانین خاص در حدود وظایف محوله ضابط دادگستری محسوب می‌شوند ضابطین خاص هستند.

بازپرس دادگستری شهرستان مهران با بیان اینکه پرونده وقوع جرم در شهرستان مهران کاهش یافته است، تاکید کرد: نهاد قضائی، به عنوان مرجع تظلم خواهی اشخاص حقیقی یا حقوقی است.

فرمانده نیروی انتظامی مهران نیز گفت: بسیج در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش پر رنگی داشتند و به عنوان یک مکمل برای ایجاد امنیت با نیروی انتظامی در سراسر کشور انجام وظیفه کردند.

سرهنگ قدرت شهبازبیگی افزود: امنیت با کمک و همکاری همه ارگان‌ها برقرار می‌شود و یکی از این ارگان‌ها که نقش اساسی دارد، همین بسیج محله محور است.

ارسال نظرات