بسیج توانسته در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و انقلابی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک جریان سیال و جوشان با بسبج نیروهای متعهد در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نقش معمی ایفا کند.
کد خبر: ۹۱۹۳۲۸۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد در این بیانیه آمده است:
همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید و پراکنده نشوید
پنجم آذر ماه هر سال یادآور تشکیل بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی است و حماسه و رشادت‌های غیور مردانی را تداعی می‌نماید که در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند و جاودانه شدند. بی تردید بسیج ارزانی الطاف معجزه گونه الهی بر ملت اسلامی ایران است که در مدتی کوتاه تبدیل به شجره طیبه‌ای شد که کشور را از گردنه‌های پر خطر عبور و در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داد.
خوشبختانه مجموعه ارزشمند بسیج توانسته است در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و انقلابی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک جریان سیال و جوشان با بسبج نیرو‌های متعهد در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نقش مهمی ایفا کند و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای در توصیف آن فرمود: ه اند بسیاری از پیشرفت‌های کشور مدیون و مرهون حرکت خودجوش، مردمی و درون زای بسیج است که در هر عرصه‌ای آماده خدمت و حرکت می‌باشد.
رمز موفقیت بسیج و نقش آفرینی‌های سترگ آن در شکستن امواج طوفان‌های فتنه و توطئه‌های مختلف نظام سلطه و استکبار در مدت چهل سالی که از زمان تشکیل آن می‌گذرد، پیروی از تعالیم روحبخش اسلام و تبعیت محض از ولایت فقیه است و با عنایت خداوند متعال و رهبری داهیانه‌ی مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای و حمایت هوشمندانه مردم انقلابی و همیشه در صحنه، نظام مقدس جمهوری اسلامی گام دوم انقلاب را با قوت آغازو مسیر پیشرفت و ترقی را به سرعت دنبال می‌نماید.
سازمان بسیج کا‌مندان استان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی و ۱۴۳ شهید کارمند استان، اعلام می‌نماید تا پای جان در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام، انقلاب و امامین انقلاب حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری ایستادگی نموده و با مجموعه کارمندان بسیجی ادارات استان در اجتماع عظیم ۵ آذر شرکت نمایند.
ارسال نظرات