عضو هیئت علمی دانشکده حضرت زینب (س):
عضو هیئت علمی دانشکده حضرت زینب (س) در همایش بانوان بسیجی گفت:پیش قراولان جنگ نرم، شما زنان هستید.
کد خبر: ۹۱۹۳۲۰۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:همایش بانوان بسیجی با حضور بسیجیان حوزه عصمتیه، ناحیه مرکزی با همت بسیج جامعه زنان برگزار شد.
عضو هیئت علمی دانشکده حضرت زینب (س) در همایش بانوان بسیجی گفت:بسیج مقدمه‌ای بود که از درون انقلاب را بیمه کرد اگر انقلاب‌های دیگر را نگاه کنیم، بعد از مدتی دوباره به افول رفته اند در حالی که انقلاب ما اینچنین نبود و یکی از دلایل آن تشکیل بسیج بود.
ورزدار گفت:امروز در جمع بانوانی هستیم که هرکدام به شکلی در پایداری بسیج فعالیت داشته اند.
وی با توجه به الگوی سوم گفت:یکی از راه‌های ماندگاری انقلاب امام، زنان را رکن رکین تمدن اسلامی تلقی می‌کردند، زمانی که به مقام معظم رهبری (حفظه الله) پیشنهاد داده می‌شود که زنان در خانه بنشینند، مقام معظم رهبری فرمودند:این تبلیغات دشمن است که گمان می‌کنند ما می‌خواهیم زنان را خانه نشین کنیم.
این استاد دانشگاه گفت: رهبری وقتی الگوی زن شرقی را بیان می‌کنند، میگویندزنی که در حاشیه است و در مورد زن غربی می‌گویند:مهمترین ظلمی که به زن شده، حق کرامت انسانی زن فراموش شده است. وقتی به الگوی سوم می‌رسند ۷ هزار زن شهید، در این راه فدا شده اند پس الگوی سوم زنان مسلمان ایرانی که معماران جدید ایران هستند، بیان شده اند.
ورزدار گفت:نقش زنان در الگوی سوم، نقش مهندسی و معمارگونه است زنان ایران ثابت کردند میتوان نجیب، عفیف، محجبه بود و در عین حال میتوان معروف شد.
وی ادامه داد:پیش قراولان جنگ نرم شما زنان هستید، این شما‌ها هستید که میتوانید در این عرصه موفق‌تر باشید، چون چیزی که حضرت زینب (س) را زینب کرد، تشخیص تکلیف بود، هرجا لازم بود به محکمی سخن گفت:، یعنی تکلیفشان را خوب می شناختند.
ورزدار در ادامه گفت:پس ما هم برای تشخیص تکلیف باید نگاهمان به صورت رهبری باشد، تبعیتمان از، ولی فقیه، تمرینمان برای ظهور است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات