فرمانده سپاه بناب گفت: دو عامل تفکر ولایی و تفکر بسیجی موجب موفقیت و پیشرفت کشور در ۴۰ سال اخیر شده است.
کد خبر: ۹۱۹۳۱۸۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱

عمران دوستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج هدیه ای بود که ۴۰سال پیش امام خمینی(ره) آن را به ملت ایران هدیه داد تا با تکیه بر بسیج و وحدت، کشور خود را آباد کرده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی افزود: از زمان تشکیل انقلاب دشمنان از هر ابزار و فشاری جهت براندازی نظام و انقلاب اسلامی ایران استفاده کردند اما تفکر ولایی و بسیجی نه تنها نقشه دشمنان را خنثی کرد بلکه ایران را به یکی از کشورهای قدرتمند و پشرفته جهان در تمام عرصه ها تبدیل کرده است.

دوستی اضافه کرد: در طول انقلاب این واقیعت به اثبات رسید که در هر عرصه تفکر بسیجی وجود داشت به موفقیت رسیدم و هر کجا که بدون این تفکر کاری را انجام دادیم موفقیت چندانی حاصل نشد چراکه تفکر بسیجی از دل آحاد مردم ایجاد می شود و قطعا وحدت و یکپارچگی را برای انجام امورات به وجود می آورد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج در تمام عرصه های کشور فعالیت دارد، گفت: بسیج بر حسب زمان و نیازهای کشور لباس عمل خود را تغییر می دهد بطوری در هشت سال جنگ تحمیلی، بسیج لباس نظامی برتن کرد و امروز در عرصه تولید علم، محرومیت زدایی و سازندگی کشور تغییر لباس داده است تا رسالت اصلی خود یعنی کمک به پیشرفت کشور و اطلاعت از فرامین ولی فقیه را به درستی انجام داده باشد.

ارسال نظرات