معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج بزرگترین سمبل از جنس مردم است

در آستانه گرامیداشت هفته بسیج دکتر مومنی ها در برنامه سرو قامتان شبکه سه سیما به اهمیت بسیج به عنوان بزرگترین پایگاه مردمی در پیشبرد اهداف انقلاب پرداختند.
کد خبر: ۹۱۹۳۰۹۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج ؛دکتر مومنی ها ضمن گرامیداشت هفته بسیج و آرزوی توفیق و سلامتی برای رهبر عزیز انقلاب ،نکاتی را در خصوص جهانی شدن و به نحوی فراگیر شدن بسیج بیان نمودند،ایشان ضمن بیان سخنانی از امام راحل مانند جنگ ما جنگ عقیده است و یا اجماع بسیجیان جامعه ی اسلام و نه فقط ایران و یا حتی کشورهای اسلامی بلکه در هر جای دنیا ،بر هر چه بیشتر شدن دامنه ی آن تاکید ورزیدند.

در ادامه از دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص فعالیت های بین المللی و پرداختن به راه کارهای عملی ،تشکیل گروه های نهضتی در خصوص مسائل مختلف مطالبی را مطرح کردند.مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان خواستار جمع شدن تمامی افرادی که در غرب آسیا ،جهان اسلام ،محور مقاومت و ... که تفکر و روحیه  ی بسیجی دارند شدند و تاکید کردند که باید پشت به پشت هم قرار بگیرند.

با توجه به اهمیت بسیج به عنوان بزرگترین سمبل  از جنس مردم و گسترش و ارتقاء بسیج اقشار به عنوان شاخه های  این بدنه ی عظیم مردمی ،دکتر مومنی ها معاون بین الملل بسیج مستضعفین از تمامی پتانسیل هایی که در عرصه های مختلف اعم از نویسندگان ،مترجمین ،فعالان در عرصه های مختلف اجتماعی و بین المللی خواستند که دست دراز کنند،و خاطر نشان کردند که بسیج با آغوش باز و در حد بضاعت پذیرای آنان خواهد بود.

در ادامه و به دنبال طرح این سوال که آیا سبک خانواده اسلامی _ایرانی در عرضه ی آن به جهان موفق بوده یا نه؟ ایشان ضمن ابراز خوشنودی از اینکه هسته های دفاعی و قوی شکل گرفته اند بیان نمودند: در بیش از ده کشور اردوهای جهادی برگزار می کنندو هر ساله در ایران جمع شده و تبادل تجربیات می کنند را قدمی بلند به این سمت دانستند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار