خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
بسیجیان ناحیه کازرون، در هفته گرامیداشت بسیج، با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۹۳۰۸۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیجیان ناحیه کازرون، در هفته گرامیداشت بسیج، با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار افشاریان فرمانده ناحیه کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره ی امام جمعه شهید حاج شیخ محمد خرسند، حضور بسیجیان در اولین برنامه و دیدار با امام جمعه را حاوی پیامی دانست که پیام آن برای همه واضح هست که پیشرو و پیشروان این انقلاب از همان اول تا آخرین لحظه روحانیت معظم هستند و محوریت روحانیت هست و امامت جمعه راس امور است.

سرهنگ افشاریان شعار چهل سالگی بسیج را چهل سال خدمت ، جهاد و شهادت خواند و در تشریح این شعار بیان داشت: همین سه کلمه کل بسیج را معنا می کند؛ در مرحله اول باید خدمت گذار باشیم ، بسیج یعنی خدمت گذاری در همه ی عرصه ها و بسیجی یعنی خادم ترین انسان ها در این انقلاب ، خدمت یعنی جهاد ، عمل بسیجی و نوع خدمتش اداری نیست البته هر کارمندی که عملش جهادی باشد خود یک بسیجی هست.

این مقام مسئول در ادامه افزودند : ابتدای مسیر بسیجی خدمت جهادی هست و در انتها شهادت هست ، این نکته ای هست که در چهل سال شهدای بسیجی برای ما اثبات کردند ، جریان مدافع حرم ثابت کرد که پس از گذشت ۳۴ الی ۳۵ سال از دفاع مقدس هنوز در مسیر شهادت طلبی قرار داریم و بسیجی جان خود را در طبق اخلاص میگذارد و جان فشانی میکند.

سرهنگ افشاریان با اشاره ای به فتنه امنیتی اشرار بیان داشت: بچه های بسیجی به میدان آمدند و شهید دادند و تا پای جان خود ایستادند تا این نظام و انقلاب ذره ای دچار تضعیف نشود .

فرمانده ناحیه سپاه کازرون بسیج را وحدت بخش خواند که این وحدت حول محور امام جمعه صورت پذیرد و بیان داشت: بسیج ۴۰ ساله شد و عدد ۴۰ تکامل است و افتخار میکنیم که بسیجی هستیم و انشاالله که در عمل بسیجی بمانیم و در سایه سار مقام معظم رهبری به ظهور برسیم و در رکاب آن حضرت باشیم.

سرهنگ افشاریان در پایان اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم که با این امام جمعه بسیجی شهرستان کازرون را به یک نصاب مطلوب برسانیم.

در ادامه امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام والمسلمین صباحی اظهار داشت: افتخار میکنم طلبه بسیجی هستم و افتخار میکنم که این سنگر را از برادر شهیدم تحویل گرفته ام.

حجت الاسلام صباحی با تبریک هفته ی بسیج و هفته ی ارادتمان به ولایت فقیه که چهل سال خدمت جهاد و شهادت را بوده است فرمود: در این چهل سال به قول مقام معظم رهبری ریزش ها و رفوزه هایی داشتیم که در همه ی صنوف و اقشار مختلف دیده شد اما تنها کسانی که ذره ای کج نرفتند و پای نظام و انقلاب ایستادند بسیج بود.

امام جمعه شهرستان کازرون سرچشمه ی پیدایش ما را غدیر و ولایت دانست و مسیر حرکت مان را بسیج که به خون شهدا رنگین شده است  و این چهل سال را با افتخار پیموده هست. ایشان در ادامه افزود: تعداد شهدایی که در انقلاب اسلامی شهید شدند باید حاکمیت پیدا کنند و در یک شهرستان نماد حاکمیت ادارات هستند ، به ازای هر اداره و کرسی مسئولیت ۱۹ شهید داده شده است و رزمندگان و جانبازان عقبه ی این هستند.

حجت الاسلام صباحی بیان داشت:  مردم همانطور که از زندگی شون دفاع میکنند از انقلاب هم دفاع میکنند و انقلاب را مقدم تر میدانند و تمام اتفاقاتی که در این چهل سال اتفاق افتاده به نفع نظام تمام شده است و مطمئن باشید همانطور که خدا همان عاقبتی برای هارون و قارون رقم زد برای دشمنان شیعه و دشمنان امام حسین هم رقم خواهد زد.

امام جمعه کازرون در ادامه افزود: ما میدانیم کجای تاریخ ایستاده ایم و چشمه ی فیاض ولایت دارد می جوشد و آن موقع شماها نبودید که درب خانه حضرت زهرا (س) را آتش زدند و امام صادق (ع) در میان آتش در خانه اش را میرفت تا بچه هایش را پیدا کند ، آن موقع بسیج نبود.

حجت الاسلام صباحی با اشاره ای به حوادث اخیر بیان داشت: هدف دشمن نگران کردن مردم از راه اقتصاد است و ایمان آنها را هدف قرار داده است.

با توجه به اینکه اعتراض و گلایه از عملکرد بعضی ها وجود دارد ولی وقت اعتراض نیست چون رهبر عزیز ما تاکید به وحدت میکند و مسیر ما مسیر ولایت هست.

امام جمعه شهرستان کازرون در پایان بیان داشتند انشاءالله کازرون انقلابی تر ادامه خواهد داد و افزود: پای انقلابی بودنمان  میمانیم و جانمان را سپرش میکنیم و مطمئن باشید که دشمنان این انقلاب و دشمنان شیعه همان سرنوشت هارون و قارون و نمرود را دچار خواهند شد و افتخار برای غدیر مولا علی باقی خواد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها