بازدید مسئولین نیروی انتظامی یزد و اشکذر از ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

در هفته بسیج جمعی از مسئولین نیروی انتظامی استان یزد و شهرستان اشکذر در ناحیه مقاومت بسیج حضور یافته و هفته بسیج را تبریک و تهنیت نمودند.
کد خبر: ۹۱۹۳۰۶۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ در این مراسم که فرمانده و معاون اطلاعات عملیات یگان ویژه ناجا یزد، فرمانده و جانشین انتظامی و فرمانده راهور ناجا شهرستان اشکذر و رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ناجا به همراه دیگر فرماندهان و نیرو‌ها شرکت داشتند ابتدا سرهنگ امامی فرمانده ناحیه مقاومت ضمن تشکر و قدردانی از حضور این عزیزان در مراسم اظهار داشت که بسیج نه تنها یک عنوان بلکه نماد یک تفکر و اندیشه است که هرکس آن را دارا باشد در زمره بسیجیان قرار گرفته و مشمول فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی «بسیج لشکر مخلص خداست» می‌شود. ایشان، نیروی انتظامی را یکی از همین لشکریان مخلص معرفی نمود و از تعامل و هماهنگی بسیارخوب نیروی انتظامی شهرستان اشکذر در برگزاری و شرکت در مراسمات مختلف قدردانی و تشکر نمود.
پس از ان سرهنگ گلوی فرمانده یگان ویژه استان نیز ضمن اینکه تدابیر فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تعامل با بسیج و سپاه در حفظ امنیت را از مهمترین و ارزنده‌ترین تدابیر دانست که جای بسی شکر و قدردانی دارد که در حوادث هفته‌های اخیر پیرامون بنزین تأثیر این تعامل را به بهترین نحو ممکن مشاهده نمودیم.
پس از آن نیز حجت الاسلام والمسلمین نوری، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ناجا، ضمن بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بسیجیان اخلاص می‌باشد عنوان کردند از رموز موفقیت بسیجیان اخلاص و خلوص نیت بوده و به همین دلیل در شرایطی که در دفاع مقدس حتی امکانات و تجهیزات نظامی مناسبی نداشته و یا حتی نام سلاح‌ها و نحوه کار با آن‌ها را آشنا نبودند، اما با نیت و اراده و پشتکاری که بسیجیان و رزمندگان داشتند توانستند در دفاع مقدس و پس از ان درسایر عرصه‌های انقلاب اسلامی پیروز و موفق گردند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار