یادواره شهید «رسول بخش شهکی» با حضور جمعی از بسیجیان و معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۳۰۱۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان، یادواره شهید «رسول بخش شهکی» با حضور جمعی از بسیجیان و معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

سرهنگ «علیرضا رهدار» معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان ایرانشهر با تبریک هفته بسیج به جایگاه رفیع شهدا اشاره کرد و گفت: سیره و روش زندگی شهدا باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد.

وی گفت: به فرمود: ه سردار شهید «احمد کاظمی» شهدا چراغ راه ما هستند، ولی ما در زمانه دنبال چیزی دیگری به راه افتاده ایم. شهدا شمع محفل بشریتند یعنی اینکه شهدا در تمام عرصه‌های زندگی بشریت بروز و ظهور دارند.

این مسئول افزود: غافل شدن از فرهنگ ایثار و شهادت خیانت به شهدا است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان ایرانشهر در ادامه بیان کرد: تفکر ایثار و شهادت که برگرفته از قیام سیدالشهداست ما را در برابر بد خواهان و دشمنان کینه توز پیروز کرد و ما باید کوشش کنیم تا این فرهنگ اصیل اسلامی رابه نسل‌های اینده انتقال دهیم.

سرهنگ رهدار گفت: دشمنان خیره سر ما از این فرهنگ رشادت وحشت زیادی دارند و به دنبال بیراه بردن جوانان و نوجوانان ما هستند و با استفاده از ابزار‌های جنگ نرم به دنبال تفکرات شوم خود می‌باشند که باید مسئولین امر فرهنگی و تعلیم تربیت بیش از پیش اماده دفاع باشند.
ارسال نظرات