جانشین سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مردم در جمع شدن اغتشاشات اخیر در کشور گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان با فضاحت از ملت ایران شکست خوردند.
کد خبر: ۹۱۹۲۹۲۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ علی توشه امروز در بازدید از پایگاه مقاومت بسیج "شهید املاکی" در رشت با بیان اینکه دشمن سه سال برای چنین روزی برنامه ریزی کرده بود اظهار داشت: دشمنان در تلاش بودند تا موجی را درست کنند و به انقلاب ضربه بزنند، اما مردم نگذاشتند که دشمنان به اهداف خود برسند.

جانشین سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمنان علاوه بر جنگ رسانه‌ای جنگ اقتصادی را نیز چندین سال است که علیه ملت ایران آغاز کردند ابراز داشت: مشکلات اقتصادی کمتر از مشکلات امنیتی نیست، زیرا مشکل اقتصادی دین را از مردم می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر دشمنان با فضاحت از ملت ایران شکست خوردند گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات باید حافظ امنیت محلات باشند، اما نباید از عرصه‌های دیگر نیز غافل شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج "شهید املاکی" یکی از پایگاه‌های فعال شهر رشت است و در اتفاقات اخیر کمک فراوانی در جهت برقراری نظم و امنیت داشت.

سرهنگ جمشید اصحابی با اشاره به اینکه بسیجیان در تمامی صحنه‌های انقلاب حاضر هستند گفت: امنیت چند روز گذشته شهر رشت و استان گیلان را مرهون تلاش‌های شبانه روزی بسیجیان هستیم.

وی با بیان اینکه بسیجیان پشتیبان انقلاب هستند افزود: بسیجیان در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور دارند و همواره پیرو سخنان مقام معظم رهبری بوده و هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این مراسم با تشکر از تدابیر سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در کنترل اغتشاشات اخیر گیلان اظهار داشت: تدابیر و تجارب فرمانده سپاه قدس گیلان در چند روز گذشته در گیلان باعث امنیت اکثر نقاط استان شد.

محمد باقرزاده با اشاره به اینکه شهر رشت در روز‌های گذشته با اقتدار، سربلند و سرافراز در کل کشور شد گفت: این امنیت و افتخارات را مدیون شجره طیبه بسیج هستیم و باید سال‌های سال بگذرد تا تدابیر حضرت امام خمینی (ره) را در زمینه تاسیس این شجره طیبه متوجه شویم.

وی با بیان اینکه اگر ورود متفکرانه مقام معظم رهبری نبود شبهات در جامعه بسیار زیاد می‌شد افزود: بیانات مقام معظم رهبری تمامی مردم را در یک صف قرار داد تا همگی با قدرت در برابر دشمن بایستیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران تمام نقشه‌ها را پیاده کرده اند گفت: اعترافات دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر نقشه‌های دشمنان را برملا کرد و بصیرت مردم نیز تمامی خواب‌های دشمنان را آشفته کرد.

باقرزاده با بیان اینکه وظیفه رسانه‌ها در زمینه بصیرت‌افزایی و روشنگری سنگین است تصریح کرد: مطالبات مردم باید پیگیری شود، زیرا مردم از گرانی‌ها گله‌مند هستند و باید با گرانی‌ها برخورد شود و بر بازار نیز نظارت شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات