ایستگاه ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی جهت شرکت کنندگان در مراسم معنوی نماز جمعه به مناسبت هفته مبارک بسیج در مصلی کرج برگزار شد
کد خبر: ۹۱۹۲۸۶۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ایستگاه ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی جهت شرکت کنندگان در مراسم معنوی نماز جمعه به مناسبت هفته مبارک بسیج در مصلی کرج به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز، نظام پرستاری استان البرز، دانشگاه علوم پزشکی البرز و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد.

برپایی ایستگاه ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در مصلی کرج

دکتر علی جمال محمدی گفت : در روز جمعه با حضور پزشکان، دندانپزشکان و کارشناسان درمان، خدمات پزشکی، دندانپزشکی و تست قندخون و فشارخون و آموزش های لازم درخصوص بیماری های فشارخون و دیابت توسط کارشناسان پرستاری نظام پرستاری استان البرز ویزیت و معالجه رایگان پزشکی توسط پزشکان و دندانپزشکان حاضر در این برنامه به مردم شریف شرکت کننده در مراسم معنوی نماز جمعه در مصلی کرج ارائه گردید.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری نظام پرستاری استان البرز، دانشگاه علوم پزشکی البرز و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز توانستیم نزدیک به ۳۸۰ نفر از مردم و نمازگزاران را به صورت رایگان ویزیت و معالجه نمائیم.

برپایی ایستگاه ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در مصلی کرج

 دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه کارشناسان به انجام تست قندخون و فشارخون رایگان و پزشکان و دندانپزشکان به انجام ویزیت رایگان پزشکی مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم به این عزیزان داده شد.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ادامه داد : این طرح در مصلی کرج و ویژه نمازگزاران شریف شرکت کننده در نماز جمعه برگزار شد.

 وی ادامه داد : در این برنامه به صورت رایگان از مراجعه کنندگان تست قند و فشارخون انجام شد و آموزش های لازم درخصوص بیماری های دیابت و فشارخون داده شد.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها