سید ساجد یعقوبی
نویسنده کتاب سرداران نوجوانان اردبیل در گفتگو با بسیج:
رزمنده دوران دفاع مقدس یوسف بدرزاده گفت: بسیجی یعنی امیر المومنین علیه السلام که تمام وجودش وقف اسلام بود بسیجی یعنی امام حسین علیه اسلام که تمام هست ونیستش را برای زنده نگه داشتن نماز و فریضه امر به معروف ونهی از منکر وقف کرد .
کد خبر: ۹۱۹۲۸۳۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
بسیجی یعنی امیر المومنین (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود
 
یوسف بدرزاده رزمنده دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل با تبریک هفته بسیج و با بیان اینکه بسیج یک لشکر مخلص الهی است اظهار داشت: همانطور که امام حسین (ع) با خون خود دین اسلام را تا ابد بیمه کرد حضرت امام خمینی (ره) نیز با فرمان تشکیل بسیج این نظام وانقلاب نیز تا ابد بیمه کرد.

بدر زاده افزود: بسیجی یعنی امیر المومنین علیه السلام که تمام وجودش وقف اسلام بود بسیجی یعنی امام حسین علیه اسلام که تمام هست ونیستش را برای زنده نگه داشتن نماز و فریضه امر به معروف ونهی از منکر وقف کرد.

ویسنده کتاب سرداران نوجوانان اردبیل عنوان کرد: امروز بسیج الگوی کشور‌های جهان بخصوص نیرو‌های مقاومت منطقه است که نمونه‌های بارز آن نیرو‌های حشد الشعبی در عراق، نیرو‌های انصار الله در یمن که با کمترین امکانات رژیم آل سعود را در بهت و حیرت برده اند و توانسته اند هیمنه آمریکا وهم پیمانانش را در هم بشکنند.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف نیز پیشرو و گیشپام است، بیان داشت: امروز بسیج بیش از هر زمان دیگر توانسته بارور وقدرتمند شود وجواب دندان شکنی در همه زمینه‌ها به دشمنان دهد.
ارسال نظرات