نماینده ولی فقیه در زنجان:

بسیج تکیه گاه قدرتمند نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نیروی مردمی بسیج سرمایه مهم کشور، پاسبان ارزش های والای انقلاب و تکیه گاه قدرتمند برای نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۲۸۱۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله علی خاتمی ظهردیروز در مراسم دیدار فرمانده سپاه و بسیجیان استان زنجان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد،  با تبریک چهل سالگی بسیج اظهار کرد: اکنون بسیج در جایگاه شایسته انتظارات به ویژه از منظر مقام معظم رهبری قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، بسیج جهان اسلام شکل گرفته است، اظهار داشت: محور دفاع از انقلاب اسلامی،آحاد میلیونی بسیج کشور هستند و این انقلاب را در ابعاد جهانی پشتیبانی می‌کنند.    .

 

وی با بیان اینکه بسیج ایران امروز به سایر کشورهای اسلامی نیز صادر شده است، ادامه داد: آنچه که انقلاب ما به آن تکیه می‌کند و تکیه‌گاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی بوده نیروی بسیج است.

 

آیت‌الله  خاتمی بسیج را محور انقلاب خواند و افزود: بسیج جزئی از زندگی بوده که باید سازماندهی، آموزش و بازآموزی داشته باشد.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به تلاش دشمن برای آسیب وارد کردن به نظام بیان کرد: آمادگی بسیج موجب بر هم خوردن برنامه دشمنان شده است.

 

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمن برای مقابله با انقلاب و جمهوری اسلامی، بسیار کار و تلاش کرده است، گفت: در اغتشاشات اخیر، آشوبگران و اخلاگران که نقاب در چهره داشته و آموزش دیده بودند، اموال دولتی و مردمی را نیز تخریب کرده و به آتش کشیدند

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: دشمن بسیار حساب شده به میدان آمده بود و به اذعان خود آنها، به مدت ۲ سال آموزش های لازم را دیده بودند و نوع تخریب‌ها نشان می‌داد ‌افراد ماهر ، کارکشته و باتجربه‌ای هستند.

 

وی با بیان اینکه هزینه تخریب دشمنان در اغتشاشات از جیب مردم می‌رود، گفت: تاکنون دشمن اینچنین اعتراف نکرده بود که برای ایجاد اغتشاشات به مخالفان نظام آموزش داده است.

 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آمادگی بسیج در کنار نیروهای امنیتی موجب حفظ آرامش در زنجان بوده است و هر جا خطری نظام را تهدید کند سینه بسیج سپر بلای انقلاب است، ادامه داد: هیچ تشویقی برای بسیج بهتر از تایید مقام معظم رهبری نیست.

ارسال نظرات