نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفتگو با «بسیج»:

رسالت رسانه های انقلابی برجسته کردن منویات رهبری است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: انتظار از رسانه های انقلابی و بسیجی این است که اهداف و منویات مقام معظم رهبری را هرچه می توانند، برجسته کنند.
کد خبر: ۹۱۹۲۸۱۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد از غرفه خبرگزاری بسیج نیز بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تقدیر از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه، در پاسخ به این سؤال که انتظار از رسانه های جبهه انقلاب و بسیجی چیست؟، گفت: اهداف و منویات مقام معظم رهبری را هرچه می توانند برجسته کنند، نگران نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، افزود: امروز به حول و قوه الهی  آقا با تمام وجود برای پیشبرد اهداف انقلاب، اهداف حضرت  امام(ره) و اهداف اسلام ایستاده اند، نیازمند این است که در حقیقت همه جانبه حمایت صورت بگیرد.

وی، ادامه داد: خبرگزاری ها، رسانه ها به نوع خودشان و دستگاه های دیگر نیز در راستای اهداف حضرت آقا محکم باشند و از هیچ چیزی هم نترسند.

امام جمعه شهرکرد، اختراعات و ابتکارات علمی و فناوری ارائه شده در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج استان چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد را  نیز مجموعه ارزشمندی دانست که برای پیشبرد اهداف انقلاب مؤثر است.

ارسال نظرات