سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج، تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان اردبیل با شعار «شکوه و اقتدار مقاومت» روز ۵ آذرماه در ورزشگاه پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۲۸۰۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
اجتماع عظیم «شکوه و اقتدار مقاومت» در اردبیل برگزار می‌شود
سرهنگ پاسدار حسن دهقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج، اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان اردبیل با شعار «شکوه و اقتدار مقاومت» روز ۵ آذرماه ساعت ۹ صبح در ورزشگاه پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

وی، افزود: بسیجیان دارالارشاد اردبیل با برگزاری این رزمایش و اجتماع بزرگ یک بار دیگر وحدت و همدلی ملی ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند و این اجتماع برای مردم امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین خواهد بود و در این تجمع عظیم و گسترده، بسیجیان اوج وفاداری و ایثارگری خود را به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ‌دفاع از خط ولایت و اهداف ارزشی به نمایش می‌گذارند.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل تصریح کرد: بسیج امروز با جان و دل از دستاورد‌های ملت ایران دفاع می‌کند چرا که برای این انقلاب خون‌های ارزشمندی داده شده و مهم‌ترین رسالت ما ادامه راه شهدای والامقام است.

وی اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد ضربه به نظام هستند که در این زمینه با اقتدار نیرو‌های مسلح و درایت‌های مقام معظم رهبری دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

سرهنگ پاسدار حسن دهقانی، تاکید داشت: همه وظیفه داریم تا با تفکر و عمل بسیجی به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کنیم تا توطئه‌های دشمنان خنثی و ایران اسلامی را با سربلندی در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی پیش ببریم و اقتدار کنونی که به واسطه خون شهدا حاصل شده را حفظ کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل، ادامه داد: بسیج همواره در صحنه حضور دارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری، حضور بسیج برای جوانان شورآفرین برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.
ارسال نظرات