جانشین سپاه الغدیر یزد در جمع بسیجیان شهرستان اردکان با اشاره به قدرت سیاسی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان گفت: امروز اگر آمریکا بخواهد کوچک‌ترین خطایی کند از بسیجیان و مردم ولایی ما سیلی محکمی خواهد خورد.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۶۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ پاسدار حسین زارع کمالی در جمع بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان اردکان با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، گفت: تشکیل بسیج نه‌فقط برای دفاع از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران بلکه برای باز کردن راهی نو و نورانی برای نجات بشریت و در یک‌کلام برای تحقق اهداف بشریت است.
وی بابیان اینکه هدف از تشکیل بسیج و فرهنگ بسیجی؛ ترویج فرهنگ خداجویی، دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های ناب محمدی (ص)، عزت و شرف انسانیت است، افزود: به حول و قوه الهی و توکل به قدرت لایزال الهی، توسل به ائمه اطهار، رهنمود‌های امامین انقلاب، ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی‌ها و حضور خوب مردم متدین وضعیت امروز ما نسبت به گذشته به‌مراتب بهتر است.
جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد گفت: وقتی به دوره ابتدای تشکیل بسیج نگاه می‌کنیم می‌بینیم که ما در اوج محرومیت بودیم، ولی امروز در اوج عزت و اقتدار هستیم زمانی حتی برای تهیه امکانات دفاع شخصی خود دچار مشکل بودیم و در مقابل دشمن تادندان‌مسلح که همه امکانات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاعی در اختیار داشت قرار داشتیم، اما امروز دشمن ما در حال سقوط است.
وی اظهار داشت: امروز چالش ما با استکبار جهانی در این است که چرا جمهوری اسلامی ایران در کنار مرز‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد و چرا نفوذ آمریکا را از غرب آسیا محدود کرده است و چرا جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت حمایت می‌کند و سلاح‌های پیشرفته انقلاب اسلامی به جبهه مقاومت می‌رسد.
زارع کمالی با اشاره به اینکه آمریکا در روز‌های اول انقلاب به این فکر می‌کرد که می‌تواند با عوامل خودفروخته‌اش و چند بالگرد و هواپیما به این نظام آسیب بزند، گفت: آمریکا امروز برای نفوذ سیاسی و امنیتی به دنبال اتحاد کشور‌های استکبار و هم‌پیمان خودش است. این اقتدار با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و حضور بسیجیان و پشتوانه مردم به وجود آمده است و ما باید قدر این اقتدار و عزت را بدانیم و گوش‌به‌فرمان ولایت باید در همه صحنه‌ها حاضر باشیم و نباید فریب عوامل خودفروخته و نفوذی آمریکا را بخوریم.
وی افزود: ما از وابستگی همه‌جانبه به استکبار جهانی در دوران قبل از انقلاب به دوره‌ای رسیده‌ایم که به استکبار اعلام می‌کنیم اگر دست از پا خطا کند مورد هدف قرار خواهد گرفت و اگر بخواهد کوچک‌ترین کار احمقانه‌ای انجام دهد از عزیزان بسیجی و مردم متدین و ولایی ما که همیشه پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و هستند سیلی محکمی خواهند خورد.
جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در پایان از حضور گسترده بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان اردکان در این رزمایش و همه مسؤولین و کسانی که برای برگزاری این برنامه تلاش کرده‌اند تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات