مدرسی در دوره اموزشی خبرنگاری و عکاسی بسیج:

خبرنگار یک بنگاه سیار و یک مدرسه سیار هدایت در جامعه اسلامی است

حجت الاسلام مدرسی در دوره اموزشی خبرنگاری و عکاسی بسیج یزد: خبرنگار یک بنگاه سیار و یک مدرسه سیار هدایت در جامعه اسلامی است .
کد خبر: ۹۱۹۲۵۶۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام مدرسی در دوره اموزشی خبرنگاری و عکاسی بسیج در تحلیل خبر و حلاجی رضایت رهبری از تصمیم و اجرای عملکرد گران شدن نفت توسط دولت , نقص تصمیم سه قوا به صورت مستقیم توسط مقام معظم رهبری (مده الظله) را عدول از قانون اساسی عنوان نمود ودر تشریح حرفه خبرنگاری اذعان داشت:خبرنگار یک بنگاه سیار و یک مدرسه سیار هدایت در جامعه اسلامی است .

جمعی از بسیجیان حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در دوره اموزشی خبر نگاری و عکاسی خبری که با هدف آموزش و بکارگیری خبرنگاران به منظور انعکاس فعالیت‌ها و عرصه‌های مختلف حوزه فعالیت بسیج و سپاه در سطح جامعه و همچنین تربیت نیروی رسانه‌ای طراز انقلاب , در ساختمان شهید دانش سپاه الغدیر یزد برگزار گردیده بود, شرکت نمودند.

"حجت الاسلام مدرسی" در این دوره اموزشی کسب رضایت خدا,رضایت مردم و وجدان کاری را از موارد لازم در حرفه خبرنگاری برشمرد و افزود:کسب این سه رضایت با استمداد از خداوند امکان پذیر است.
وی در تحلیل خبر و حلاجی رضایت رهبری از تصمیم و اجرای عملکرد گران شدن نفت توسط دولت در پاسخ به سوالات افراد از علت حمایت مقام معظم رهبری از این قضیه افزود:ا-نظام ما مردم سالار دینی است و شعار ان قانون گرایی است. و دو نظام از سه نظام تصمیم گیرنده توسط خود مردم انتخاب و گزینش شده اند.
2- انچه از زبان و عمل رهبری دیده ایم جز قانون گرایی و تو جه به قانون نبوده است و قیمت گذاری توسط شورای اقتصاد است و مربوط به دولت.
3-با توجه به وظایف رهبری اگر مقام معظم رهبری (مده الظله) مستقیما تصمیم سه قوا را نقض کند عدول از قانون اساسی نیست؟
وی در ادامه با تصریح اینکه نقطه اتصال حاکمیت و مردم خبرنگار است, خبرنگاری را از جمله مشاغل سخت اذعان نمود.
حجت الاسلام مدرسی در ادامه اهتمام به تکمیل سواد رسانه ای,داشتن عقل تحلیلی وعدم عمل کردن احساسی و عجولانه,توجه به تطهیر نفس و ایجاد امید و نوید در جامعه را از ضروریت های خبرنگاری برشمرد.
سخنران جلسه با مقایسه دوران های پیشین ایران با موفقیت و پیشرفتهای الان ایران درزمینه تولید سلاح و امنیت و مبارزه با تروریسم افزود :اگر ما بتوانیم در گفته هایمان امید را در جامعه ترویج دهیم ,کشور ما به سوی توسعه و رشد حرکت خواهد نمود.
وی در ادامه در تشریح نیازمندیهای یک خبرنگار به داشتن روحیه شجاعت و شهامت اشاره نمود و اظهار داشت:خبرنگار یک بنگاه سیار و یک مدرسه سیار هدایت در جامعه اسلامی است و ما باید استفاده مفید و مناسب را از این جایگاه داشته باشیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات