پایان رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در بهاباد

رزمایش بسیجیان عضو سه گردان‌ بیت‌المقدس شهرستان بهاباد که به مناسبت چهلمین سال تاسیس این نیروی مقاومت مردمی دیروز( پنجشنبه ) در اردوگاه قدس شروع شد، امروز جمعه پایان یافت .
کد خبر: ۹۱۹۲۵۵۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در حاشیه مراسم پایانی این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج دربهاباداظهارداشت: رزمایش در ۲ مرحله و با سه محور اصلی دفاعی، امنیتی و در جهت سازماندهی، آموزش و تکمیل و همچنین با هدف دفاع از کوی و برزن، تمرین امداد و نجات، عملیات‌های امنیتی و دفاعی برگزار شد.
سرهنگ سعید دهقان ده جمالی با بیان اینکه روحیه بسیجی یعنی احساس تکلیف بدون توقع و بدون خودنمایی برای رضای خدا کار کردن است افزود : بسیج مکتب صبر و توکل است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در نبرد با دشمن ما هرچه ایستادگی و پافشاری بیشتری کنیم در جنگ اراده‌ها می توان بر دشمن غلبه کرد ، زیرا صبر و توکل رمز پیروزی بسیج در دوران دفاع مقدس بود.
دهقان ده جمالی تصریح کرد : این رزمایش با شرکت یک گردان برادران از حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی و یک گردان از حوزه مقاومت شهید شوشتری بخش آسفیچ و یک گردان خواهران برگزار شد .
وی تصریح کرد : بسیج صرفا یک مرکز نظامی نیست بلکه ایده و هدیه بزرگ الهی برای انقلاب است و دستاوردهای بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از افتخارها ی کشور به خاطر تفکر بسیجی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه شعار رزمایش امسال« ۴۰ سال مردم یاری، امنیت و خدمت» است، گفت: اصلی‌ترین اهداف برگزاری رزمایش، تقویت روحیه نیروها و ارزیابی آموزش‌های صورت گرفته، تقویت سازمان و نمایش اقتدار بسیجیان است .
وی خاطرنشان کرد : در این رزمایش ماموریت اصلی با گردان‌های رزمی بود، و گردان‌های شرکت کننده در رزمایش امروز حراست از اماکن مهم و حساس و برپایی ایستگاه ایست و بازرسی در معابر وصولی شهر را تمرین کردند و با ماموریت امنیتی و ، دفاعی ادامه پیدا کرد.
رزمایش یاد شده با تمرین امداد و نجات، مردم‌یاری، پدافند غیرعامل، کارعملی، انفجار و تیراندازی در مقابله با دشمن فرضی و تصرف مناطق مورد نظر همراه بود که پس از انجام برنامه‌های پیش‌بینی شده پایان یافت.
اجرای صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی ، حرکت ستونی نیروها ، مقابله با اغتشاش و دفاع از کوی وبرزن و رزم شبانه از دیگر برنامه ها بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار