مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه خرمدره تاکید کرد؛

فرهنگ بسيجي مصداق بارز جهاد و تلاش

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: فرهنگ بسیجی مصداق بارز جهاد و تلاش در راه خدا برای اشاعه ارزش های دینی و انتظار برای شهادت است.
کد خبر: ۹۱۹۲۴۷۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

حجت الاسلام حسين محمدي در گفتگو با خبرنگاربسیج؛ ضمن تبريک بمناسبت فرا رسيدن چهل سالگي تشکیل بسيج گفت: هفته بسیج یاد آور خاطرات بسیاری در اذهان مردم ایران است. خاطراتی که رابطه مستقیم با حیثیت و آبروی یک ملت و سرزمین دارد.

به گفته وی، دفاع مقدس آیینه تمام نمای فداکاریها و رشادتهای بسیجیان است آنانی که لشگر مخلص خدا بودند و چه خالصانه قدم در میعادگاه عشاق گذاشتند.

حجت الاسلام محمدي اضافه کرد :امروز بسيجيان ما نيز بر همان عهد و پيماني که سال 58 با نائب امام زمان بستند پايدار مانده اند و پشت سر رهبر فرزانه انقلاب بعنوان پرچمدار عزت و صلابت براي پايداري ارزش هاي انقلاب حرکت خواهند کرد.

وي در ادامه به ويژگي هاي بارز بسيجيان ، اشاره کرد و بيان داشت : ارتباط با خدا و معنويت،اخلاص در عمل ،مسئوليت پذيري، آرمان خواهي همراه عمل گرايي،انجام کار براي رضاي خدا و داشتن روحيه شهادت طلبي از ويژگي هاي مهم بیسج است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره دشمن شناسي را از خصوصيات مهم بسيجيان دانست و عنوان کرد: بسيجيان فرهيخته ما دشمن را دشمن مي دانند و آگاهند که دشمني نظام سلطه با ما به آشتي تبديل نمي شود مگر اينکه افراد نفوذي بخواهند با تعريف و تمجيد دشمني آمريکا را کم رنگ جلوه دهند.

حجت الاسلام محمدي با تاکيد بر اينکه بسيجيان پا به رکاب ولايت براي دفاع از ارزش هاي اسلامي از هيچ تلاشي دريغ نمي کنند، گفت: بسيج ريزش ندارد بلکه در ميان اقشار مختلف و حتی در بین سایر ملت ها شاهد خيزش تفکر بسيجي هستيم.

وي افزود: بسيج بايد تقويت شود و تا زماني که بسيجيان اهل ايمان، تقوا و پيروي از ولايت فقيه هستند دشمنان با شکست روبرو خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار