مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به نقش عظیم بسیج در عرصه های مختلف مورد نیاز اسلام و انقلاب، حضور جدی و موثر بسیج در صحنه را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بسیج در تمامی بلایا و فتنه ها، اولین سپر بلاست و یکی از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۲۴۶۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع کارکنان سپاه میانه، از بسیج به عنوان کلمه و نهادی پاک و مطهر، یادگار ماندگار امام(ره) و از نعمت های بزرگ الهی یاد کرد و اظهار داشت: اگر این فرهنگ و تفکر بسیج در سراسر عالم جریان یابد، آرامش، پیشرفت و امنیت در جهان حاکم خواهد شد.

   وی تاکید کرد: امروز حضور بسیج در تمامی صحنه های اخلاق مداری، سیاست، اقتصاد، بینش سیاسی، دشمن شناسی، رشد و توسعه ستودنی است و الگوی هوشیاری و بالاترین افتخار برای جامعه و کشور است.

حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به حوادث و رخدادهای اخیر کشور، اینگونه فتنه ها را زاییده فعالیت شبانه روزی و تلاش بی وقفه دشمنان برای ضربه زدن بر پیکره اسلام و انقلاب اسلامی دانسته و افزود: انقلاب اسلامی با صلابت در برابر استکبار ایستاده و هیبت و همینه او را شکسته است لذا اینگونه دشمنی ها امری طبیعی بوده و اولین و آخرین حیله و توطئه دشمن نخواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، بیداری ملت، حضور به موقع بسیج در صحنه و تدابیر رهبری را عامل شکست این توطئه عنوان کرد و گفت: فشارها، تحریم، تورم و گرانی در جامعه ما زیاد است اما همه باید تابع قانون و ولایت باشیم تا دشمن نتواند در بین ما نفوذ کند،  از سویی دولتمردان باید برنامه های مناسبی برای بهبود معیشت مردم تدارک ببینند و با نظارتی قوی مانع از تشدید قیمت ها شوند و از طرفی دیگر، قوه قضائیه نیز با عاملان اغتشاش و متجاوزان به اموال و نوامیس ملت، به شدت برخورد کند.

   آیین گرامیداشت هفته بسیج با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات