خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه بسیج با اعتماد و توکل به خدا راه گشای مشکلات است، گفت: اگر عالمانه و عاقلانه به وظایف خود عمل کنیم هرگز جای یاس و ناامیدی نیست و هیچ وقت نیاز به بیگانگان و کدخدا نخواهد بود.
کد خبر: ۹۱۹۲۴۵۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

بسیج با اعتماد و توکل به خدا راه گشای مشکلات استحجت‌ الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر  با اشاره به اینکه بسیج پدیده مبارکی است، اظهار داشت: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی به خصوص در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده است تا جایی که امروز این تفکر به خارج از مرزهای کشور صادر شده است.

وی افزود: بسیج الگویی برای جهانیان در مقابله با استکبار است؛ حتی در برخی کشورهای منطقه از پیشانی بند و چفیه بسیجی برای توانمندی خود الگوبرداری کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: بسیج همیشه پناه مردم و امید مستضعفان و محرومان و محبوب درگاه الهی بوده است، چرا که در مشکلات این بسیجی بوده که به کمک مردم رسیده است و با تمام توان وارد صحنه‌های خطرناک شده است.

وی با بیان اینکه بسیج با اعتماد و توکل به خدا راه گشای مشکلات است، تصریح کرد: اگر عالمانه و عاقلانه به وظایف خود عمل کنیم هرگز جای یاس و ناامیدی نیست و هیچ وقت نیاز به بیگانگان و کدخدا نخواهد بود.

شیرزادی گفت: نشانه بسیجی حضور دائم در صحنه انقلاب است و تا مادامی که مردم در صحنه نباشند، شکست قطعی است.

وی ادامه داد: مسئول و مدیری که روحیه بسیجی دارد خود را خادم ملت می‌داند و در خدمتگزاری بی منت به ملت عزیز تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات