خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بسیج را تضمین کننده حرکت مستقیم و پایدار اسلامی ملت دانست و افزود: بسیج و تفکر آن مجموعه حرکت دهنده و نگهدارنده و تضمین کننده یک ملت در مسیر مستقیم اسلام است.
کد خبر: ۹۱۹۲۴۳۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم در همایش نقش نخبگان بسیجی در تسریع پیشرفت کشور با بیان اینکه تفکر بسیجی یک تفکر عینی در جامعه است گفت: بسیج مجموعه ای از معرفت ها، روش ها و منش هایی است که می تواند نهادی عظیم را در میان ملت بوجود آورد.
وی با بیان اینکه این ظرفیت بی بدیل مرهون ویژگی ها و شاخصه هایی است که بسیج را از دیگر تشکل ها و تفکر ها متمایز می سازد گفت : داشتن منظومه فکری مستقیم اعتقادی دینی و علمی و عدم سایش فکری در گذر زمان یکی از ویژگی هایی است بسیج از دیگر تشکل ها متمایز میکند.
حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: بسیج از مکتب بزرگ عاشورا و شهادت و ایثار پیروی می کند و با برخورداری از اخلاق اسلامی، صدق ، صفا، حلم و بردباری، طهارت، پاکدامنی و شجاعت دارد.
امام جمعه تبریز ادامه داد : بصیرت و روشن بینی سیاسی و شناخت عمیق از دوست و دشمن، اولویت های مبارزه و ابزار مبارزه با دشمن از دیگر ویژگی هایی که بسیج را از دیگر تشکل ها متمایز می کند.
حجت الاسلام  آل هاشم با اشاره به اینکه اندیشیدن به هدف های بزرگ و وارستگی از تعلقات زندگی از دیگر ویژگی های بسیج است،  بیان کرد: بسیج در تمامی حوزه ها به هدف های بزرگ فکر میکند و با توکل بر خدا برداشتن گام های بزرگ را آسان می گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه به برکت همین تفکر است که فرهنگ بسیحی در همه جای منطقه و جهان سایه‌گستری کرده است اظهار کرد: بسیجی مجاهد است ولی افراطی و بی‌انضباط نیست و عمیقا متدین است اما متحجر و خرافی نیست و به عبارتی بسیج اهل جذب است ولی اهل تساهل در اصول نیست.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه بسیجی مقید به اخلاق اسلامی است ولی ریاکار نیست گفت: بسیجی اهل آبادگری است اما خود اهل دنیا نیست و بسیجی پایدار خطوط بین حدفاصل حق و باطل است.
وی با تاکید بر انتظار جامعه انقلابی و امام جامعه از بسیجیان گفت : انتظار از بسیج این است که بیش از هرکسی در کار خود اخلاص عمل داشته باشد.

ارسال نظرات