فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در گفت و گو با «بسیج»:

بسیج یک فرهنگ و گفتمان در جهان بشریت است

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد گفت: بسیج یک فرهنگ و گفتمان در جهان بشریت است و حد و مرز نمی‌شناسد.
کد خبر: ۹۱۹۲۳۹۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تبریک هفته پربرکت بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت:هفته بسیج هفته تجلیل ازخودگذشتگان و نگهبان ارزش‌های انسانیت و تجلیل از همه ارزش‌های انقلاب است.

وی در ادامه افزود: بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است و بسیجی نه تنها مرد میدان رزم و مبارزه است بلکه لیاقت میدان‌داری در هر عرصه‌ای را نیز کسب نموده است و بسیجی با آنکه در همه عرصه‌ها حضوری چشمگیر دارد و برای همه‌چیز احساس مسئولیت می‌کند و پیوسته درحرکت است و بسیجی تکلیف خود را منحصر در جبهه‌های جنگ نمی‌داند بلکه بسیج و بسیجی همانند روز‌های جنگ سخت، امروز نیز در عرصه‌های جنگ نرم نقش خود را در ایجاد قدرت نرم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن به خوبی ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد با اشاره به این که بسیج امروز یک سازمان یا یک نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نیست گفت::بسیج به برکت خون شهدایش شناخته می‌شود و یک فرهنگ و گفتمان در جهان بشریت است و حد و مرز نمی‌شناسد.

زراعتخواه افزود: بسیج توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است که از آن‌ها میتوان به توانمندی‌هایی در امور اقتصادی، فرهنگی اجتماعی، رفاهی، علمی و دفاعی نام برد و رسالت بسیج و بسیجیان این است که امروز انقلاب اسلامی را تضمین کنند و اگر می‌خواهیم که انقلاب تا تمدن جهانی پیش برود باید سلامت، سرعت و صداقت این حرکت را تضمین کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد در ادامه گفت:: امروز بسیجیان قدرتمندتر و آماده‌تر از هر زمان دیگری آماده حضور در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور می‌باشند و هر جا که تفکر بسیجی در آن حاکم باشد موفقیت‌های بزرگی را در آن عرصه شاهدیم.


سرهنگ پاسداری مهدی زراعتخواه در ادامه در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر عنوان داشت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در ۱۵ محور کلی در سطح کلیه رده‌های مقاومت بسیج، حوزه‌ها و پایگاه‌های محلات، بسیج دانش آموزی و کانون‌های اقشار بسیج برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج این ناحیه اجرا می‌شود، از اجرای برنامه‌های یادواره شهدای بسیج با محوریت پایگاه‌های مقاومت، تجلیل از فرماندهان پایگا‌های پیشکسوت، برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های روستایی، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران، برگزاری جشنواره مالک اشتر و تجلیل از پایگاه‌های برتر، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در سطح ناحیه و برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی به عنوان بخشی از این برنامه‌ها یاد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها