فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)گفت:تحقق نظریه ها و اهدافی که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اعلام شده بدون تقویت مبانی مستحکم دینی و انقلابی در جوانان امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۹۱۹۲۳۶۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با خبرنگاربسیج؛ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهارداشت:با توجه به هجمه ها وتوطئه های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، امام خمینی(ره)با تدبیر خود در جهت مشارکت دادن مردم در مدیریت واداره کشور وحفاظت ازنظام وانقلاب اسلامی ،دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر نمودند که در واقع با این فرمان تاریخی نقشه های شوم دشمنان خنثی شد وانقلاب اسلامی نیز بیمه گردید.

 

وی با بیان اینکه پس از تشکیل بسیج،باحضور بسیجیان ودستگاه های انتظامی،اطلاعاتی، امنیتی ونظامی فتنه دشمنان در کشورخنثی وامنیت پایدار حاکم گردید،خاطرنشان کرد: در طول چهل سال گذشته نیز بسیج کمک شایانی در جهت برقراری امنیت مردم و کشور نموده است ودر صحنه های حساس نقش ارزشمندی ایفا نموده است.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با یادآوری اینکه مردم ولایی و انقلابی  ایران در طول دفاع مقدس در قالب نهاد مقدس بسیج تابلویی زیبا وتاریخی به یادگار گذاشتند،تصریح کرد:هشت سال حماسه،ایثار،فداکاری،مقاومت ومجاهدت مردم در قالب نهاد مقدس بسیج ،نیروهای مقاومت ارتش،انتظامی و سپاه در مقابل جبهه استکبار که قصد براندازی نظام نوپای انقلاب را داشتند،سبب خلق صحنه های زیبایی از فرهنگ،وحدت وشهادت گردید.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دفاع همچنان باقیست،ادامه داد:بسیج باید با قدرت سازماندهی شده ،آموزش دیده وبا آمادگی کامل خود رابرای مبارزه با جاه طلبی،قدرت طلبی وزورگویی دشمنان خصوصا آمریکاآماده  نماید.

 

سردار کرمی با اشاره به اینکه با الگوگیری از بسیج ، در لبنان ،غزه،سوریه ویمن جبهه مقاومت شکل گرفته وبا استکبار جهانی مبارزه ومجاهدت می کنند،ادامه داد: شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه با الگوگیری از ایران صورت گرفت و نتیجه آن پیروزی حق بر باطل خواهد بود.

 

این مسئول در ادامه با بیان اینکه  یکی از برنامه های بسیجیان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن،برگزاری برنامه های فرهنگی،مذهبی تربیتی وکادر سازی جوانان مومن وانقلاب برای حفظ کیان انقلاب ونظام می باشد،خاطرنشان کرد: در استان زنجان سالانه بین 15 تا 20 هزار برنامه فرهنگی اجرا می شود که از مهم ترین آن ها می توان به راهیان نور،بازنمایی عملیات دوران دفاع مقدس،برگزاری فصل شیدایی در 12 شب با 200 هزار بیننده،یادواره های شهدا وآبروی محله اشاره کرد.

 

وی افزود:اگر برنامه های فرهنگی صورت نگیرد دشمنان با تهاجم فرهنگی باورهای دینی،ایمان ،اعتقاد وروحیه جهاد وشهادت جوانان ما را مورد هدف قرار می دهند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)با یادآوری اینکه یکی ازاقدامات موثر بسیج ،محرومیت زدایی  وخدمات رسانی به مردم در نقاط مختلف کشور است،تصریح کرد: در زنجان حدود 80 هزار نفر در قالب گروه های جهادی سازماندهی شده و در مناطق محروم استان خدمات رسانی می نمایند.

 

وی با اشاره به بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: بسیجیان عزیز می بایست در سنگرعلم ،پژوهش ،صنعت و اقتصاد کشور پای کار آمده ودر جهت حل مشکلات موجود کمک نمایند.

 

سردار کرمی یادآور شد:تحقق نظریه ها و اهدافی که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اعلام شده بدون تقویت مبانی مستحکم دینی و انقلابی در جوانان امکان پذیر نیست.

 

وی بااشاره به اینکه باید از ظرفیت عظیم ،پایان ناپذیر وبی بدیل بسیجیان برای حل مشکلات کشور استفاده کرد ،عنوان نمود:امروز هم بسیجیان گوش به فرمان ولایت بوده  وهرجا که دشمنان اسلام فتنه ای ایجاد کنند ، با پیروی از رهبری نقشه آنان را نقش بر آب می کنند.

ارسال نظرات