فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه بزرگداشت هفته بسیج در مناطق عشایری استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۲۳۴۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

فرمانده سپاه ناحیه عشایری در گفتگو با خبرنگار بسیج عشایر خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه پنجم حیات خود نمود که این چهل سال، شاهد جهادی بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت های شگفت آور در ایران اسلامی است.

سرهنگ ایزدی با تاکید بر تبیین طرح های اعتلا و نقش آفرینی بسیج در عرصه های فرهنگی، علمی، دفاعی و خدمت رسانی گفت: برجسته سازی نقش آفرینی بسیجیان در عرصه های تربیتی، فرهنگی، علمی، خدمت رسانی، اجتماعی و دفاعی از جمله اهداف برنامه های هفته بسیج می باشد.

سرهنگ ایزدی با اشاره به اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج اظهار داشت: این برنامه ها در سطح ستاد ناحیه عشایری و ۶ حوزه مقاومت بسیج عشایری، دانش آموزی و فرهنگیان در حال پیگیری و اجرا می باشد.

وی فضاسازی، تهیه پوستر و تراکت، به روزرسانی تابلوها در سطح ناحیه و حوزه و پایگاهها، دیدار بسیجیان عشایر با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، افتتاح نمایشگاههای فرهنگی، هنری و صنایع دستی، افتتاح مسابقات ورزشی، نشست سرگروهها با متربیان صالحین با موضوع معرفت افزایی و کارگاه تشکیل  صندوق های قرض الحسنه را از جمله برنامه های روز اول هفته بسیج عنوان کرد.

ایزدی برگزاری نشست های روشنگری، حضور بسیجیان با لباس محلی در میعادگاههای نمازجمعه، برگزاری برنامه مسجد مطالبه گر و مسئول پاسخگو و بسیج مردمی، کارگاههای پیشگیری از اعتیاد، نهضت روشنگری تبیین نقش بسیج در ۴ دهه انقلاب را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد.

وی از افتتاح ۴ مسکن مددجویان در حوزه سردشت و مشایخ خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری اردوهای جهادی، خاطره گویی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، افتتاحیه مهد مساجد و کارگاه آموزشی دختران جوان از دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح حوزه ها و پایگاههای عشایری است.

ارسال نظرات