خبرهای داغ:
رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان همدان:

سال 98 وضعیت خوبی برای صنعت آب و برق استان بود

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان همدان گفت: سال 98 وضعیت خوبی برای صنعت آب و برق طی سال‌های اخیر بود که با همکاری و مشارکت مردم و سازمان‌ها پیک بار استان به 694 مگاوات رسید که نسبت به مصرف استان فقط 7 مگاوات پیک بار داشتیم.
کد خبر: ۹۱۹۲۳۳۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

سال 98 وضعیت خوبی برای صنعت آب و برق استان بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدمهدی شهیدی در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از فعالان فرهنگی وخادمان نماز صنعت آب و برق استان همدان اظهار داشت: با همکاری و انسجام خوبی که بین مجموعه صنعت آب و برق استان وجود دارد شاهد اقدامات خوبی در استان بوده‌ایم.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت آب و برق به‌منظور هم‌افزایی افزود: نمود واقعی اقدامات از نتایج این مهم بود که در ارزیابی‌های مختلف استانی و بخش‌های مختلف از جمله جشنواره شهید رجایی، حوزه آب و برق مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان همدان ادامه داد: در راستای ارتباط با مسئولین و نمایندگان استان، اقتصاد مقاومتی، تأمین آب نیروگاه و... نیز گام‌های مثبتی برداشته شده و این اقدامات منشأ خیر و برکت برای استان بود.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی مجموعه آب و برق به 80 ایستگاه صلواتی در ایام اربعین تصریح کرد: این مجموعه در بخش فرهنگی نیز هر ساله در سرفصل‌های ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و سیره اهل بیت(ع)، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و مدیریت مصرف برنامه‌هایی پیش‌بینی و اجرایی می‌کنند.

شهیدی ابراز داشت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری کارگاه‌های آگاهی‌بخشی برای خانواده کارکنان است که برنامه‌ریزی و انجام می‌شود چراکه در حوزه فناوری بیشترین آسیب‌ها را در فضای مجازی داریم که به خانواده‌ها سرایت می‌کند و باید اطلاع‌رسانی لازم به خانواده‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف انرژی گفت: سال 98 وضعیت خوبی برای صنعت آب و برق طی سال‌های اخیر بود که با همکاری و مشارکت مردم و سازمان‌ها پیک بار استان به 694 مگاوات رسید که نسبت به مصرف استان فقط 7 مگاوات پیک بار داشتیم.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان همدان با بیان اینکه در کشور نیز امسال 3.8 هزار مگاوات صرفه‌جویی در تولید برق صورت گرفت، افزود: این مدیریت مصرف انرژی 40 هزار میلیارد تومان عایدی برای صنعت برق داشت و یکی از اقدامات مؤثر در صنعت برق بود.

وی عنوان کرد: رسالت این حوزه خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مردم است که امید است در این امر موفق باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار