امام جمعه بهاباد با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی و حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این بسیج مردمی است که در همه بزنگاه‌های مهم و حساس برای حفاظت از اسلام و انقلاب پا در عرصه گذاشته است.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۹۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد با تبریک وگرامی داشت هفته بسیج به بسیجیان دلاورو با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ویژگی‌های بزرگی داشتند که می‌توان به روحیه شجاعت، ایثار و مقاومت اشاره کرد، افزود: باید این ویژگی‌ها در فرزندان انقلاب تبیین شود.
امام جمعه بهاباد به فرهنگ بسیج وبسیجی بودن اشاره کرد وافزود:تفکر بسیج به واقع استفاده از همه ظرفیت‌های نظام برای پیشرفت انقلاب اسلامی است، در طول ۴۱ سال عمر پر برکت نظام اسلامی در هرزمینه‌ای که پیشروی انقلاب را داشتیم، قطعا فرهنگ بسیج و بسیجی موثر بوده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد در ادامه با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج ''چهل سال خدمت، جهاد و شهادت'' است؛ هفته بسیج را فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌های والایی دانست که تحت عنوان فرهنگ بسیجی و غیرت و استقلال و شجاعت و... است و روح بسیجی در آحاد ملت است.
وی تصریح کرد: امروزه بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی و یادگار امام (ره) به درخت تنومندی تبدیل شده است که توانسته انقلاب اسلامی ایران را در برهه‌های گوناگون کمک کند تا از معضلات و مشکلات عبور کنیم.
ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه بسیج، امروز در فرهنگ و انقلاب اسلامی ما به معنای تبلور و تجلی همه ارزش‌های یک ملت بزرگ است اظهارداشت: بسیج در حقیقت نهاد مبارکی بود که توسط امام راحل پیش بینی و این نهاد مقدس را در کنار سپاه که خودش یک نهاد مقدس است شکل داد.
وی افزود: امروز دشمنان فهمیده اند که بسیج و تفکر بسیجی است که نظام ما را حفظ کرده است و اگر کسی در داخل متوجه این امر مهم نشده و وانمود به این امر می‌کند به ملت ایران جفا کرده است.
امام جمعه بهاباد خاطر نشان کرد: بسیج و بسیجیان از بطن این ملت هستند، اما در خطوط مقدم همه عرصه‌ها پیشتاز هستند، بدیهی است در همه عرصه‌ها با حضور مردم، این پیشتازی توسط بدنه‌ایی از مردم و جمعی از مردم به عنوان بسیج صورت می‌گیرد، البته ما طی ۴۰ سال گذشته به خوبی و موثر و با سربلندی حضور عصاره ملت به عنوان عزیزان بسیجی شاهد بودیم و این است که بسیج می‌شود افتخارآمیز، این است که امام فرمودند: بسیج مدرسه عشق است، آن‌هایی که جلودار هستند بسیجی هستند، آن‌هایی که بنا دارند پرچم‌ها را در خطوط مقدم به دوش بکشند، بسیجی هستند.
درادامه امام جمعه بهاباد به مسئله گرانی بنزین اشاره کرد و با بیان اینکه نباید مردم در مسئله بنزین غافلگیر می‌شدند گفت: حامل انرژی برای همه مردم است، نه برای عده‌ایی خاصی، برنامه توسعه ششم هم این است که دولت یارانه را هر سال ارتقا بدهد و این یارانه را از حامل‌های انرژی تامین کند.
وی ادامه داد: ما در سال ۸۹ در این ممکلت این تجربه را داشتیم که بنزین سهمیه بندی ۴ برابر قیمت بشود، و بنزین آزاد ۷ برابر قیمت، ولی، چون مردم در صحنه بودند و از اول این مسئله با خود مردم در میان گذاشته شد، بدون کوچکترین مسئله‌ای این مسئله حل شد.
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه دشمنان با سوء استفاده از تغییر قیمت بنزین اقدامی علیه امنیت کشور ایجاد کرده‌اند افزود: دشمنان از فضای گرانی و فشاری که بر مردم عارض شده، به اسم اعتراض از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین بهره‌برداری و موج‌سواری کرده‌اند و اغتشاش به راه انداخته‌اند.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات