خبرهای داغ:
رئیس دانشکده علوم قرآنی و امام جمعه موقت مراغه:
رئیس دانشکده علوم قرآنی و امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه اعتراض به افزایش قیمت‌ها نباید بهانه ای برای اغتشاش و ریختن آب به آسیاب دشمنان شود، گفت: امنیت کشور به بهای خون شهدا و ایثارگران حاصل شده است و لطمه زدن به آن خط قرمز نظام محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۵۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد روز جمعه در جمع شرکت کنندگان در راهپمایی اعتراض آمیز مردم مراغه نسبت به آشوبگری های اخیر افزود: امنیت خط قرمز نظام اسلامی است و هیچ کس نباید نسبت به این موهبت الهی که با جانفشانی های بسیار به دست آمده بی تفاوت باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در حوادث اخیر عده ای فریب توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را خورده و خسارت های بسیاری به اموال عمومی وارد ساختند.

حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: این عده فریب خورده اندک با ایجاد آشوب و اغتشاش اهداف شوم دشمنان را تامین می کردند که با هوشیاری ملت ایران و هدایت های روشنگر رهبر انقلاب خنثی شد.

وی با بیان اینکه نظام سلطه در اتاق فکرهای خود به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بود گفت: بهانه ایجاد آشوب در جامعه اسلامی، افزایش تعرفه و قیمت بنزین بود.

حجت الاسلام محمدی راد خاطرنشان کرد: طرح افزایش قیمت بنزین تصمیمی بود که با هماهنگی قوای سه گانه اتخاذ شد و دولت خدوم برای کنترل قیمت ها و عدم فشار به مردم مصلحت جامعه را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: منویات رهبری و تلاش های دولت خدمتگزار در آینده نزدیک می تواند زمینه ساز خروج و کاهش مشکلات اقتصادی جامعه شود.

حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: تحرکات و فتنه اخیر عبرتی برای احاد جامعه است که فریب توطئه های دشمنان و اتاق های فکر آنان را به بهانه های واهی اقتصادی نخورند.

وی در پایان از مسئولان کشوری و نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج که زمینه ساز فروکش کردن و خاموش شدن آتش آشوب های اخیر شدند از طرف مردم قدردانی کرد.

ارسال نظرات