مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌غربی در یادواره شهدای مراغه:

بسیجیان همانند شهدا جان خود را سپر نظام و ملت کرده اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به حماسه آفرینی‌های رزمندگان و شهدا در حفاظت از ارزش های اسلامی و انقلابی گفت: امروز نیز بسیجیان همانند شهدای دوران دفاع مقدس جان خود را سپر نظام و ملت ایران کرده اند.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۵۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف‌قلی‌زاده سرایی روز جمعه در یادواره شهدای محله دروازه مراغه به مناسبت هفته بسیج، افزود: ملت بزرگ ایران در سال های دفاع مقدس جهادی همه جانبه علیه تمامی تحریم ها و تهدیدها کردند.
وی ادامه داد: در طی دوران دفاع مقدس به پشتوانه مردمی و وجود فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب شکوهمند اسلامی را به اقصی نقاط جهان صادر کردیم.
حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: اروپایی هایی که امروز برخی‌ها به دنبال مذاکره با آنها هستند، در هشت سال دفاع مقدس با اهدای سلاح های شیمیایی به دشمن بعثی، زمینه ساز شهادت و آسیب دیدن هزاران نفر از مردم بی دفاع و رزمندگان شدند.
وی با بیان اینکه امروز نیاز به فرهنگ دفاع مقدس داریم، گفت: قدرت های استکباری به ویژه آمریکا درصدد قطع و تضعیف گام دوم انقلابی است که توسط رهبر انقلاب ترسیم شده است.
حجت الاسلام سرایی افزود: متاسفانه حوزه های علمیه و دانشگاه های کشور در سال های گذشته نتوانسته اند در مراکز علمی، فرهنگ انقلاب اسلامی را تبیین کرده و حتی پایان نامه های مناسبی در این زمینه ارائه دهند.
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ادامه داد: جریانات اخیر در حقیقت جنگ جهانی علیه نظام اسلامی بود که با هوشیاری ملت ایران و هدایت های رهبری و مسئولان شکست خورد.
حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: در این فتنه جدید، آمریکا، حکام سعودی، رژیم غاصب صهیونیستی، منافقان و رسانه های غربی در کنار خاندان منحوس پهلوی آشوبگران را هدایت و حمایت می کردند.
حجت الاسلام سرایی خاطرنشان کرد: این فتنه نشان داد که پیوند ملت با نظام اسلامی ناگسستنی بوده و تداوم بخش آن خواهد بود.
فرمانده سپاه  مراغه نیز گفت: شهدا جان خود را با اخلاص فدای نظام و میهن اسلامی و ارزش های متعالی آن کردند.
 سعید رشیدی افزود: امروز نیز بسیجیان همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس جان خود را سپر نظام و ملت ایران کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار