جوان ترین جهادگر بسیجی با راه اندازی قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور، گروه های جهادی بسیاری را مدیریت کرده و در اقصی نقاط محروم کشور تیم های پزشکی، عمرانی، فرهنگی و ... سازماندهی، هدایت و بکارگیری کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۴۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸

به گزارش سرویس سپاه خبر خبرگزاری بسیج ، مهدی رفیعی جوان جهادگر و بسیجی محله منگل شهرری بنیانگذار قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور است که از بیست سال عمر خود، ده سال آن را در فعالیت های جهادی سپری کرده است. او از طریق خواهر خود که از طلاب کشور است و در اردوهای جهادی کشور فعالیت می کند، پا به عرصه جهادی گذاشته است. این جوان بسیجی فعال همزمان در دو رشته مدیریت فرهنگی و نرم افزار کامپیوتر تحصیل می کرد.

 مهدی متولد 1376 است و از ده سالگی کار جهادی انجام می دهد؛ او می گوید: چهار سال به همراه گروه های جهادی مختلف به مناطق محروم اعزام شدم تا اینکه خودم یک گروه جهادی راه اندازی کردم و اولین اردوی جهادی با مسئولیت این حقیر به استان اردبیل اعزام شد، این گروه توسعه پیدا کرد و در سال گذشته به قرارگاه جهادی تبدیل شد که درحال حاضر ۱۴ گروه جهادی با حدود ۶۵۰ نفر عضو این قرارگاه هستند که نوروز سال 96 در قالب اردوهای ۱۰ روزه و در بازه زمانی ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در شهرستان حمیدیه  فعالیت کردند.

قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور در ایام نوروز ۹۶ در مناطق محروم استان خوزستان در شهرستان حمیدیه بخش گمبوعه و روستاهای تابعه ۱۴ گروه جهادی را در عرصه های پزشکی، عمرانی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی، سازماندهی، هدایت و بکارگیری کرده است.

وی می گوید: در راستای محرومیت زدایی، تابستان و ایام نوروز خارج از استان فعالیت می کنیم و بقیه ایام سال در ۱۶ شهرستان تهران شامل پردیس، اسلامشهر و... اقدام به توزیع ارزاق و کالاهای مورد نیاز خانواده های محروم و بی سرپرست می کنیم   پنج شنبه و جمعه ها هم کار مرمت و بازسازی خانه های خانواده شهدا را انجام می دهیم. قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور با استعانت ازخداوند متعال توانسته است در روستای طاویران کرمانشاه، اردبیل، کرمان، اراک، ایلام، خوزستان و بیشتر نقاط تهران پروژه های مختلف فرهنگی و عمرانی را اجرا کند که بخشی از هزینه های مورد نیاز برای اجرای برنامه ها از طریق سپاه و بخشی نیز توسط خیرین تامین می شود.

 

گفتگو:علی اشرف خانلری

ارسال نظرات