خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک هفته بسیج افزود: یکی از کار های ارزشمند بسیجیان در سال های اخیر خنثی کردن توطعه اغتشاش گران بود.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۲۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت الاسلام والمسلمین طالبیان، اظهار داشت: در همین افزایش بنزین، بسیجیان به خوبی مردم را از اغتشاش گران جدا و این توطئه را خاموش نمودند.
وی تصریح کرد: بعضی از این اغتشاش گران طبق اظهار نظر صریح خود دشمنان چند ماه آموزش دیده بودند که چگونه مردم را تحریک کنند و این مملکت را به آشوب بکشند.
امام جمعه اشکذر با انتقاد از اقدام نحوه افزایش قیمت بنزین، افزود: افزایش یک دفعه ای قیمت بنزین که بدون تبلیغات و آماده کردن مردم صورت گرفت ، کار کارشناسی شده ای نبود و بلعکس این در حالی صورت گرفت که یکی از مسئولان چند روز قبلش گفته بود بنزین گران نخواهد شد.
طالبیان با بیان اینکه، مسئولین بدانند مردم اصل نظام را دوست دارند، تصریح کرد: مسئولین گفتند با گران شدن بنزین هیچ چیز دیگری گران نمی شود که گفته آنها یک تعهد است و وظیفه شرعی و اجتماعی ایجاد می کند و اگر این تعهد را زیر پا بگذارند ایمانشان زیر سوال می رود.
وی در پایان اظهار داشت: انقلابی ها از تمام عملکرد مسئولان دفاع نمی کنند بلکه انقلابی ها نفرتشان از بعضی از مسئولانی که به مملکت خیانت می کنند بیشتر است از دیگر مردم، ولی دفاع از این مملکت و مصلحت اندیشی موجب شده است چیزی نگویند.
خاطرنشان می شود به مناسبت هفته بسیج، برنامه های جانبی دیگر از جمله حضور نیروهای ناحیه مقاومت و دانش آموزان بسیجی، برگزاری ایستگاه صلواتی، سخنرانی برادر رزمنده کاظم مشهدی بافان نیز در نماز جمعه این هفته اشکذر برگزار گردید.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات